Saturday 24 August 2013

Esimene Amerika jalgpall, tunniplaan, Zuri sünnipäev

Eile oli mu pisikesel õel Zuril 1.aasta sünnipäev. Ta nägi megaarmas välja oma roosas kostüümis. Päeval tulid meile külla erinevad inimesed ning toimus väike pidu. Tutvusin ema ning isa vanematega ka. Üks vanaisa oli täiesti kindel, et ma olen Saksamaalt pärit. Lõpuks sai ta siiski aru, et ma olen hoopis Eestist. Sõime torti ning jäätiseid. Tort nägi täiesti imeline välja, kuid maitse oli üsna jube. Sama jäätisega. 



šokolaadi, vanilje ning supermani maitselised jäätised. 



Hommikupoole käisime emaga koolis ka. Kool polnudki väga suur. Umbes 500 õpilast peaks siis seal õppima. Valisime mulle tunnid ära ning tutvusime õpetajatega. 
Kuna ei mina ega hostema polnud huvitatud sellest, et ma kodus palju õppima peaksin, siis võtsime mulle võimalikult lihtsad tunnid. 


Tunniplaan näeb siis välja järgmine: 
1. Cont. World Issues - see tund on mul ajaloo asemel, seal räägime parajasti maailmas toimuvatest sündmustest või midagi sinnapoole. 
2. Algebra 1 -  see peaks kõige lihtsam matemaatika olema, kui see liiga lihtsaks osutub, siis saan tundi vahetada ka. 
3. Health 
4. Techncal Communication ehk inglise keel
5. Art 
6. Lõuna - mulle kui vahetusõpilasele anti valida, kas ma tahan süüa varem või hiljem. Muidugi valisin varasema lõunapausi. 
7. Study Hall ehk tund, kus saame oma kodutöid teha ning vajadusel õpetaja käest abi küsida
8. Yearbook - seal hakkame koostama kooli aastaraamatut, mis tähendab, et peame olema kohal erinevatel kooliüritustel, et pildistada ning jutte kirjutada jne. 
9. Biology - Sain valida, kas võtan füüsika, keemia või bioloogia. Bioloogia kõlas kõige paremini, niiet võtsin selle. 

Kool algab kell 8.00 ning kooli viib ja toob kollane koolibuss, mis peatub maja ees. Kool peaks läbi olema umbes kell 3. Peale tunde hakkab mul võrkpallitrenn. 

Eile tutvustati mind kõigile õpetajatele, kellega mul tunnid olema hakkavad. Mõnes tunnis on meid reaalselt kõigest 5 tükki, nagu õpetajad ütlesid. Igatahes tundusid kõik õppejõud ning kooli töötajad väga abivalmid ja sõbralikud. Esmaspäeval saan kooli minna. Ahjaa, nad panid mind ikkagi junioriks, kuna seniorina oleksin pidanud rohkem raskemaid tunde võtma. 
Naljakas on kuulda, kuidas keegi ei oska mu perekonnanime hääldada, vahelduse mõttes on päris tore kellegi teise keelevigade üle ka naerda. 


Õhtul läksime Marissa(hostõde) ning tema poisi Leviga kooli American Footballi vaatama. Kuna see polnud veel ametlik mäng, rohkem nagu tavaline treeningmäng, siis polnud seal väga palju inimesi. Sellegipoolest tutvustati mind erinevatele inimestele, mõne tüdrukuga hakkame koos võrgutrennis käima ning nad olid väga vaimustuses sellest, et ma võrku tahan mängida. Kuigi ma tegelikult ei oska üldse võrku, aga kõigi meelest olen ma nii pikk, et peaks ära toimima küll. Treener ütles, et kui ma suudan oma käed taeva poole välja sirutada ja niimoodi hüpata, siis saan tiimis olla :D. Hästi armas naine oli taaskord. Ta lisas ka, et kui ma mängida ei taha, siis võin neil lihtsalt abistamas käia. 

Mängust ei saanud ma küll midagi aru, kuid meie kool võitis. Mis pidi eriline juhus olema, sest tavaliselt pidime me kaotama. 






Meie kooli tiimi nimi on Rockets 


Muidu vabal ajal vaatame kodus "Sponge Bob'i". Ma polegi ainuke Käsna-Kalle fänn, isa ning hostõde armastavad seda ka. Paps on väga uhke selle üle, et mulle kokata meeldib, nad tahavad, et ma millalgi neile päris browniesid teeksin. Ühel õhtul tegime Levi ning Marissaga browniesid, mis tähenda seda, et võetakse mingi pulber välja ning lisatakse sellele mune ja vett vms. Need tulid üsna imelikud. 


Lisaks kolmele koerale on meil veel ka 2 kassi, kuid nad elavad õues. Miami on mu lemmikkutsu, suur must Dogi. Maailmaarmsaim. 


Millalgi käisin ning jalutasin õues ringi, naabruskond on selline pisike ja vaikne. 



mu kodu, või vähemalt osa sellest


Sellel pühapäeval lähme ilmselt Marissaga kirikusse ka. Järgmine nädalavahetus sõidame loodetavasti Columbusesse, mis on Ohio state pealinn, et shopata. 
Tahtsin täna päeval jooksma minna, kuid väljas on hetkel +31 kraadi, niiet jääb õhtusse see plaan. 





2 comments:

  1. Hei!

    Tahtsin öelda, et arvan, et Algebra I on liiga lihne, Kui oled Eestis 10 klassi lõpetanud, oleks õigeb Algebra III või Pre Calc. Mina olin pre calc' klassis ja seal tehti pmst nagu Eesti 11. klassi asju, nii et kui tagasi tulin, oskasin juba päris mitut teemat - koolis oli lihtsam.
    Bioloogia võib alguses terminoloogia pärast keeruline olla, aga kui sulle see aine meeldib, siis pea vastu, kõik läheb huvitavamaks ning usas on bioloogia väga praktiline, tehakse igasuguseid katseid ja lahatakse loomi jne. :D
    Study Hall on imeline! Seal saad enamus asjad ära õppida. Mina näiteks ei õppinud kodus peaaegu midagi, jätsin kõik asjad study halli ajaks. :)

    Ole tubli! :)


    Karin USA-s
    2011/12

    ReplyDelete
  2. Hei-hei!

    Kirjutan sellest kohe järgmises postituses ka, aga tõepoolest, Algebra I muutsime esimese 10 minuti jooksul raskema klassi vastu, nüüd olen Algebra II Pre Calc klassis.
    Bioloogia on tõepoolest terminite poolest keerulisem, kuid õpetaja on superlahe ning ma ei pea seal kõike kaasa tegema. Füüsikas ja keemias olen ma üsna nõrk ning mulle ei meeldi need ained üldse, niiet hetkel olen bioloogiaga rahul. Õpetaja ütles jah, et millalgi saame beebipõrsast lahata, mis tõotab huvitav tulla.
    Study Hall on tõesti mõnus tund, ainult, et minu koolis on kohutavalt palav ning see on kõige palavam ruum üldse.

    Nii armas, et sa kommenteerisid, tagasiside on alati huvitav :)

    Sandra

    ReplyDelete