Tuesday 6 August 2013

Ainult 2 nädalat veel Eestis!

Hei-hei

Taaskord on see leht bloggeris mul juba terve päeva lahti olnud kuid pole suutnud enne õhtut siia ühtegi sõna kirja panna.(update- see postitus oli mul mitu nädalat lõpuni kirjutamata). Ma ei kujutagi ette, kui tihedalt ma USA-s suudan end blogima sundida, mõistes küll seda, et hiljem on mul seda endalgi nii põnev lugeda, on siiski minu jaoks raske võtta aeg maha, koondada oma mõtteid ning seejärel need siia kirja panna.
Kuidagi olen ma sellegi poolest järjekordselt siia lehele jõudnud. Kirjutada oleks tagantjärgi nii paljudest üritustest, kuigi mälestused hakkavad juba vaikselt tuhmuma, üritan siia veel mingisuguse kokkuvõtte teha.

28.-30. juuni toimus meil yfukatega ELO ehk eelorientatsioon Väike-Maarjas.
Üritus, millest yfukad juba varem palju positiivset olid rääkinud, kuid midagi nii vinget ja hästi organiseeritut ei osanud ma oodata. Kõik yfukad on nii avatud, noored ning hästi lihtne on suhelda nendega. ELO-l toimusid erinevad workshopid, mille käigus õppisime erinevaid probleeme lahendama, rääkisime nt piiridest, reeglitest, kommunikatsioonist, kultuurist ja veel paljudest muudest asjadest, mängisime erinevaid mänge, tegime energizereid ning saime palju-palju vajalikku infot erinevatel teemadel. 
Meeldejäävad on kindlasti ka meie väärakad õhtused programmid, veidrad hommikuvõimlemised ja igasugused mängud( nt Big Fat Pony ja kõige veidrama evolutsiooniteooria mäng) ning "pommirünnakud"( mis siis kujutas endast seda, et kui mõni VÕP karjus POMMIRÜNNAK, pidid kõik pikali maha heitma, hoolimata ajast või kohast. Päris koomiline oli see.) 

Lisaks olid meil ka kodugrupid,kuhu jaotati meid riikide põhiselt ning seal saime arutada erinevaid asju ja ka kõige randomimaid küsimusi küsida. Minu mõlemad grupijuhid, Keir ning Jane, olid käinud vahetusaastal USA-s ja meie usakate grupp oli ülilahe!
Tubadesse jaotamine toimus samuti riikide põhiselt, mis oli täiega hea ning me saime oma toakaaslastega igatahes väga-väga hästi läbi. Üleüldse tekkis täiega ühtekuuluvustunne nende yfukatega, eriti nendega, kes USAsse lähevad. 


Selline siis oligi meie armas kodugrupp, *Laura-Marie pilt*

Ning meie blondide usa võp'ide tuba, tüdrukud, kes said mulle selle 3 päeva jooksul nii armsaks. 


22.YFU lend

POMMIRÜNNAK


Juuli algul, 3.-7.juuli õnnestus mul Tartus olla, kus toimus 3D tänavatel nädal, mis oli ülikõva!
Sellesse nädalasse mahtusid nii põnevad jalkavõistlused kuttidele, hästi palju sööki, filmi Soul Surfer vaatamine kinos Ekraan, pre-christmas party Anne kanali ääres, diibid jutuajamised sõpradega ning pikaks veninud ööd, millele järgnesid veidi magamatuse all kannatavad hommikud. Ma ei hakka siinkohal mingisugust tegevuskava üles kirjutama, kuid pean mainima, et see oli üks imeline nädal koos armsate sõpradega. 

Taaskord blondid neiud 


Sellessuhtes, et toit on põhiline

Fotoshuut jee



Mõtlesin Onoorte laagrist ka veidi pikemalt kirjutada, kuid kuna täna on märkamatult juba 1.august ning laager oli 11.-14.juulil, siis jääb ära. Lisan siia meie imelise laagrivideo - by Toomas Vardja / TomVar. 





absoluutne lemmikpill!


Vahepeal juhtus veel selline asi, et mul oli sünnipäev ehk siis 17.juulil sain 17. Sünnipäev oli hästi armas ja kinomaraton oli ka vinge. "Now you see me" on ikka üllatavalt hea film, soovitan. Seevastu "The Lone Ranger" valmistas mulle küll pettumuse, Johnny Depp oli muidugi hea, kuid ta karakter oli liigagi sarnane "Kariibimere Piraatides" kehastatud tegelaskujuga. 



Sellise armsa üllatuse osaliseks sain hommikul, kui armsad Amanda, Berta ja Mari-Liis minu juurde sisse sadasid. Palju roosat õnne mulle vist.




Vahepeal käisime veel perega Türgis puhkamas, igapäevaselt kuni +42 kraadi oli päris mõnus. Järgnevalt lihtsalt random faktid:
  • Ma olen õhupüssiga shuutimises ikka täiega koba.
  • Jetiga sõitmine on üks väga pöörane tegevus, eriti kui sõidad tuulise ilmaga koos laevakapteniga. 
  • Tänu selle kapteni hullumeelsetele manöövritele lendasime jetiga sõites koos 2 korda merre. Kolmas kord samal päeval lendasin ma vette kui käisime sõitmas sellise õhku täis diivaniga, mida kaatri järel veetakse ning ma ühel hetkel suurel kiirusel kihutades enam kusagilt kinni ei hoidnud, tark tegu. Järgmine hetk avastasin end juba kuskil meres ulpimas. Jälle oli naljakas. 
  • Water gym on üks naljakas asi, millest osa võtta.
  • Natuke veider oli kui ühe õhtu jooksul kõigepealt küsis üks kokk minult, kust ma pärit olen ning mis mu nimi on. Seejärel päris ta "Can you fly?" minu ilmselt küllaltki veidra näoilme ning vastuse "ee, no?" peale vastas ta "Really? Cause you look like an angel.". Kõndisime õega restoranis sisse tagasi ning üks meile vastutulevatest kelneritest ütles mulle, et "You can't be real, cause you look just like an angel". Siis hakkas nagu juba päris imelik..  
  • Jooksulindid, mis näitavad kilomeetrite ja meetrite asemel miile ajavad mind segadusse. (Hetkel veel - Go go USA, eksju)
  • Üks poeomanik soovis mind 2000 lamba eest oma pojale naiseks osta. 2000 lammast tundub kuidagi vähe. 
  • Enamus türklasi arvasid, et mu 13 aastane õde on mu laps.
Mõtlesin, et normaalseid pilte siia panna oleks ka liiga mainstream.







 See vahuparty oli lihtsalt üliüli lahe, õhtul pidi veel suurem foamparty olema, aga muidugi pidime me just sama päeva lõuna ajal juba lennujaama sõitma :(


Aa oma lapsega tegin ka pilti.. 
Üks kelner küsis veel:" Is this your baby?"




USA UPDATE!!!

Vahepeal olen muidugi ka hostema, hostisa ning hostõega suhelnud. Veidi aega tagasi sain teada, et kool muutis esimese koolipäeva kuupäeva ning see on eelneva 28.augusti asemel hoopis 20.august. Minu lennud on endiselt  21.augustil. 

LH 885 21AUG  Tallinn-Frankfurt   6:05AM  7:40AM
LH 418 21AUG  Frankfurt-Washington   11:00PM  3:45PM.
United Airlines Washington-Columbus 9.58 PM - 11.27 PM

Ehk siis kusagil 4 aeg hommikul pean ilmselt lennujaamas olema.. niipalju siis sellest, et sõbrad ärasaatma saaksid tulla mind. Ning lennujaamades on päriiis palju ootamist, loodan, et väga kaua ei pea kusagil üksinda ka passima, koos yfukatega on igati üleelatav. 

Rääkisime emaga, et lähen kooli alles esmapäeval 26ndal, sest nad tahavad, et ma alguses ikka korralikult välja puhkaksin ning reedel käime emaga koolis ja valin endale tunnid ära ning saame vajaminevaid asju osta veel poest. 

Hostisa rääkis mõned päevad tagasi, et neil on juba välja valitud restoran, kuhu nad mu esimesena viia tahavad. Nime mulle ei avaldatud, aga siis jääbki üllatuseks. 
Marissaga(hostõde) chatisime reisil olles üle pika aja pikemalt, mõlemad saime telefonide asemel arvutis rääkida ning niinii mõnus oli. Ta on üliarmas ja täiega ootab juba, et ma USAsse jõuaksin. Tegime Luisaga talle naljakaid pilte ja rääkisime, kuidas normaalsus on üle hinnatud ning veidrad inimesed ongi huvitavamad. 

Igaljuhul on nad mulle omamoodi armsaks saanud juba ning nii uskumatu kui see ka poleks, aga 14 päeva pärast lendangi juba Eestist 7000 km kaugusele. Eks näeb kuidas mu elu seal välja hakkab nägema koos minuvanuse õe ning kahe pisikese lapsega. Ahjaa, ärme unusta 3 koera. Praegu vähemalt ei karda ma küll konkreetselt midagi, lihtsalt kõik tundub nii põnev ning veidi kurb on ka vahel, eriti peale mõne sõbraga kokkusaamist. Mõelda, et võimalik, et see oligi viimane kord kui nägime nüüd 10 kuu jooksul. 


Kunagi suvel sain Jamie ning tema perega ka kokku. Ma ei mäleta, et oleksin sellest kirjutanud. Jamie on nimelt Ohio state põhjaosa yfu regionaaljuht( kui ma õigesti mäletan) ning ta oli oma perega külas oma kunagisel vahetusõpilasel Soomest ning nad külastasid kahe perega Tallinnat. Kuna nad on mu hostemaga tuttavad/sõbrannad, siis käisingi nendega ükspäev väljas söömas. 
Üllatavalt tore ja mõnus ning üldse mitte awkward oli olla, kuigi omamoodi raske oli ka koguaeg inglise keeles rääkida ning vahepeal ei jõudnud mu mõte sama kiirelt liikuda kui nende oma. Aga väga palju positiivset vastukaja ning julgustust tuli Ricki ja Jamie ning teiste poolt minu kohta. Jamie ütles mulle, et ma olen oma koolis see aasta hetkeseisuga ainuke vahetusõpilane ning ühes minu linna teises koolis on veel 2 VÕPi. Kui ma õigesti mäletan, siis nad olid Saksamaalt. 


Pean ruttu perele veel kingid ka ära ostma, kui kellelgi on mingi lahe idee, siis võib seda julgelt sheerida ka. 

Varsti tripin Tartusse ning algab 3D, Risttee ja Salemi koguduse ühislaager, mis tuleb kindlasti väga äge.

http://vimeo.com/71570226  Vaadake kindlasti nende "normaalsete" kuttide tehtud suvelaagri video ka üle!



Countdown käib täie hooga ning kõigest 14 päeva veel Eestis olla!

Tahaks loota, et seekord tuleb see postitus juba kiiremini. Ning kui kellegil on küsimusi millegi kohta, siis võite feisbuukis shuutida või postituste alla kommentaaridesse kirjutada. Kuidas iganes minuga ühendust saate. 

Päikest teile, nautige veel suve, followige mu blogi või tsekkige seda aegajalt :)!
Tick-tock, tick-tock
Sandra




No comments:

Post a Comment