Wednesday 21 August 2013

5 ja pool tundi lennuni!

Tere-tere!

Kuigi uni on hetkel number 1 asi, mida ma sooviksin, tahtsin veel teha ühe kiire postituse Eestimaa pinnalt. 
Mu lend läheb 5 ja poole tunni pärast, hommikul kell 06.05 ning mina lõpetasin 30 minutit tagasi pakkimise, nii minulik jätta asjad viimasele minutile. Kaks päeva kestis see asjade kokku lükkamine, kuid nüüdseks on tehtud. Alguses oli kohver muidugi ülekaalus. Hämmastav, kui raske on eemaldada 1,5 kg oma kohvrist.  Käsipagas on samuti väga-väga piiri peal. 
Loodan, et kõik mängib siiski välja ning lennujaamas probleeme ei teki.

Pühapäeval oli mul ärasaatmisparty, kuhu jõudis umbes 35 armsat sõpra. Igatahes oli vähemalt minul hea õhtu ning meeletult hea meel neid inimesi veel näha. Suurimad tänud nendele sõpradele, kes viitsisid kohale tulla. Isegi kui me väga rääkida ei jõudnud, usun, et vähemalt süüa saite korralikult. Järgmine päev oli mul muidugi terve hunnik torte ja arbuuse kodus. 

Mul on jäänud veel alla 3 tunni magada, tõmban oma ipodi veel viimased laulud ning kaon magama. 

Järgmine postitus tuleb juba USA pinnalt. Columbuse lennujaama jõuan alles 11.27 PM neljapäeval (USA aja järgi). Ajavahe eestiga on 7 tundi. Usa-s on siis aeg taga.



Mu hometowni ilm, kui kohale jõuan.. ning mina arvasin, et seal on külm.



Tegime mu kohvrit eile öösel õega stiilsemaks. 



I grew tired of the same, then one night
Packed my things, told the one I love
I’ll be back one day
Through the fight, through the pain
Booked a flight, took a plane
Told her not to cry
I’ll be back one day

Tinie Tempah on lihtsalt tore. 

Olly Murs - Dear Darlin on ka hea


10 kuu pärast näeme, Eesti!


No comments:

Post a Comment