Monday 9 December 2013

Korvpallimängud ning LEO club christmas shopping

Eelmisel kolmapäeval oli hostõel põlveoperatsioon, see läks hästi. Jaanuaris saab juba mängima.
Alustan eelmise neljapäevaga. Poistel oli kossumäng, teema oli whiteout. Muidugi ma ei teadnud sellest mitte midagi ning kuna ma peale kooli kodust läbi ei käinud, siis koosnes minu riietus mustadest saabastest, mustadest teksadest ning Brooklynni mustast dressipusast, millel oli roosalt FFA peal. Ainuke kord, kui ma üldse ennast nii tumedalt riietan, satub see muidugi olema päeval, kus peaksin kandma valget. Good job, Sandra. Üks tüdruk tegi vähemalt valge värviga mulle triibud põskedele. 

Student sectionis oli jälle fun fun kuttidele kaasa elada. See on parim osa mängudest lihtsalt, kui kõik kaasa elavad, erinevaid asju karjutakse, lollitatakse. Nii JV kui V võitsid. Kuttide Varsity mäng oli niiiii pingeline ja põnev lihtsalt. Lõpuks võitsime kas 2 või 3 punktiga ainult. Tegime Shaega pilti ka, ta oli üleni valge ja ma üleni must, aga mul kahjuks pole neid pilte. 
Õhtul tulin koju ja tegin oma iPhone lahti. Nii rahul olen sellega hetkel ning tänu sellele on ka väga palju pilte. 

Too õhtu alustati kuusepuu ehtimisega ka. Panime ainult ühed tuled ülesse. 




mu blackout whiteouti päeval

Reedel oli tüdrukutel mäng, teemaks oli seekord blackout. Mitmed inimesed ütlesid, et oi, said seekord õiget värvi riietuse selga. 
Endiselt mina mängida ei saa, tahaks juba ruttu, et see vastik shin splint ära läheks. Kurb. 
Vanemad said lõpuks mu insurance kaardi ka kätte, niiet saan arsti juurde. 
JV kaotas mängu, kuigi tegelikult mingit põhjust kaotada polnud. Tegime lolle vigu. Palju lolle vigu. Vastasmeeskond on nõrgem. 

Mängisime Northmori vastu, mu nägu oli priceless kui nägin Franzit meie võimlas koos tiimiga soojendust tegemas. Franzi on vahetusõpilane Saksamaalt. Esimesel võimalusel läksin ta juurde, kallistasime ning ta oli ka täiega üllatunud mind nähes. 

Varsity mäng oli üliivinge, student sectionis oli niii lõbus. Nt iga kord kui meie tiimi kapten shoots a three(ei oska eesti keeles öelda seda, viskab kolmepunktiviske?) pidid kõik istuli tagumistele otsa kukkuma.(Muidu seisime püsti). Jällegi karjuti igasuguseid asju ning vahepeal hüppas üks kutt kõige ees ning tegi nagu me oleksime poksimatšil ning ta lööb meid, kõik pidid vastavas suunas päid pöörama. Nalja sai palju. Hääled olid kõigil õhtu lõpuks ära karjutud. 
Vahepeal hakkasime kõik lampi USA, USA, USA karjuma. Katie mu kõrval:" There you go, Sandra!" Ja rääkis teistele, et ta uhke mu üle :D. 




Tavaline enne meie kossumänge, kui ootama peame. 



Tegime kuttidega pilti. 
Meie kooli võimla, paremal home student section. 


Sest tiimiga istuda on liiga igav

Emma photobombis veits meid

Siis kui kõik vastaste poolele jooksid. Vasakult Jaz ning Andy, Hayden J, Jake, Bryce. 

Random idee, et kõik hakkavad ajalehti lugema ning doesn't pay attention to the game. (ei osanud seda korralikult eesti keelde tõlkida enam. 

Peale mängu kui ma Franziga rääkima läksin ja Bryce ka tuli, siis ta tiimikaaslased arvasid vist, et me hirmutame teda vms. Kuna nad tulid ja tirisid Franzi eemale, sai jälle naerda kui ta seletas, et ta teab mind ning kõik on okei. 

Laupäeva hommikul oli pisikestel lastel trenn, niiet tiim pidi appi minema. Reaalsuses polnud mitte midagi teha seal. Kõik inimesed kandsid sweatpantse või pidjama pants'e  va mina ja Arielle. 
Istusime või lamasime keset võimlat. Parim hetk oli see, kui meie peatreener ütles, et ta suudab poole saali pealt palli korvi visata. One shot and he made it. Kõigil olid suud lahti. Laney vedas ennem isegi kihla temaga, et ta saab 20$ kui korvi viskab, aga hiljem vabandas end välja sellega, et nad ei surunud kunagi kätt. 



Siin sellist päkapiku traditsiooni pole nagu meil Eestis on, kuid millegipärast on kõigil ikkagi oma stockingud. Minu oma on see keskmine Converse. 

Kui koju jõudsin siis hakkasime kuuske kaunistama. Isa(Will) tõi mingi meeletult suure kasti välja ning neil on ülipalju kuusekaunistusi. Nimelt on nende peres traditsioon, et lapsed saavad iga aasta vähemalt ühe uue christmas ornament'i. Niiet neil ajaga neid päris palju kogunenud. Lisaks värvivad nad veel iga aasta ise neid juurde. Igasugu tegelasi oli neil, nt Käsna Kalle, Snoopy, Powerpuff Girls, Scooby Doo jne. Midagi erinevat Eestist. 

Will ja Gina ehk isa ja ema :)



Meie kuusk, kuigi tegelikult polnud see valmis siis veel, lõpuks oli seal umbes 2 korda rohkem asju. 


Peale seda kui kuusk kaunistatud oli tõi isa välja veel suurema kasti asju, kus sees on kõiksugu Christmas Village maju ja inimesi. Võtsime sealt karpidest asju välja ning hakkasime neid üles panema. 
Gina-Brooklynn-Adam 


Kate tuli ööseks meile, nad Brooklynniga vaatasid õhtul veel 3 filmi. Üleüldse selles peres vaadatakse väga palju filme, meil on juba niii palju filme kogunenud, mida nad mulle näidata tahavad. 
Üks tore fakt on veel see, et Gina teeb iga hommik hommikusööki meile, mis on täielik vastand mu eelmisest perest, seal ei tõusnud vanemad ülessegi hommikul niivara.
Neid asju, mis siin peres paremini on on väga palju ning mul on selle üle nii hea meel. 
Nad on aktiivsed, pidevalt toimub midagi kellelgi kusagil. Me klapime, saame palju paremini läbi. Oeh, ei jaksa hetkel nendest erinevustest pikemalt kirjutada, sest kell on palju juba. 



Pühapäeval oli meil LEO Clubiga jõulukinkide shoppamine. Nimelt pidime eelnevatel nädalatel müüma hog raffle ticketeid, mille võidupileti omanik saab endale sealiha. Terve põrsa. Selle raha eest saime me nüüd minna ning osta peredele, kellel endal väga palju raha pole, jõulukinke.

Hommikul tõusin alles kell 11, panin küll äratuskella varasemaks, aga ei vaadanud et see oli PM mitte AM, niiet magasin mõnusalt sisse. Kella 1ks läksime Brooklynniga Meijer'isse. Jaotusime gruppidesse ning saime kõik endale pered, kellele jõulukinke valime ning listi, mida neil vaja on. Minu grupp valis asju 2 aastasele poisile. Päris palju riideid ning mänguasju saime talle. Eelarve oli 100-130$ inimese kohta.


Brooklynn ning Laney on mõlemad karkudel, niiet nad võtsid need kärud.
Vasakult: Jessica, Brooklynn, Laney, Katie.


Lihtsalt üks näide, et USA-s müüakse kõike. Jelly beansi maitselised siirupid ning 80ndate disaini järgi tehtud kodumasinad. 

Ning muidugi suhkruvati-,  popcorni- ning root beari valmistamise masinad ja šokolaadipurskkaev. 

Heaven.
Valisin nii kaua, et mida ma endale tahan.

Osa meie kooli õpilastest, kui ostud shopatud olid, siis pidime need ära ka pakkima.
Mõned meie ostudest. 

Pärast panime kõik oma ühe pere ostud sellesse kotti, seal on asjad ainult ühele väiksele poisile ja ühele pisikesele tüdrukule.
Paljud kommid saavad jõuluajal endale jõuludisaini, lisatakse maitseid nagu piparmünt, piparkook jm.




www.ask.fm/ssannuu - kui küsimusi on :)

No comments:

Post a Comment