Saturday 28 December 2013

Hilinenud postitus ning pildid

Ma nii lootsin, et ma olen piisavalt tubli ja saan selle blogipostituse valmis enne jõule, et jõuludest ainult eraldi postitus teha, aga no ilmselgelt nii ei läinud. Seega postitan lihtsalt selle vana teksti hetkel ning jõuludest kirjutan eraldi. Topin teile pilte ka vaatamiseks :). 
See postitus on tegelikult kirjutatud juba 3? nädalat tagasi, ega täpselt enam ei mäletagi.


Üritan meenutada, millega ma vahepeal hakkama saanud olen. Ilmselt koolinädal oli üsna tavapärane, ei oska enam midagi spetsiifilist igast päevast välja tuua niimoodi. 

Health tunnis vaatasime filmi "Supersize Me", kus üks tervislikult toituv mees tegi eksperimendi, kus ta sõi 30 päeva igaks söögikorraks midagi McDonaldsist. Väga rõve oli see ikka. Sealt väga kaadreid välja ei lõigatud, nt oli sees stseen, kus ta peale oma esimest supersize'd meali oksendas. Klassivend ütles peale selle filmi nägemist, et tahaks mäkki.. Huvitav loogika. 
Üks huvitav eksperiment: nad panid erinevad burgerid ning McDonaldsi friikartulid klaaspurkidesse ning peale 6 nädala möödumist, kui kõik burgerid olid ära visatud, kuna need hallitasid, ei olnud veel midagi juhtunud friikartulitega. Meil õpetaja ütles, et paar aastat tagasi tegi üks tema klassis olnud tüdruk sama eksperimendi ning peale 3 aastat nägid need friikartulid ikkagi samasugused välja. Ta ei viitsinud rohkem hoida neid enam ning viskas lõpuks ära, aga üsna hirmutav ikkagi minu meelest. 

Mängud olid ka meil muidugi vahepeal, ei mäletagi enam palju neist. Poisid mängisid üksõhtu River Valley vastu ning kaotasid. See minu meelest nii totter, et siin on koolide vahel selline rivaalitsemine, iseenesest mulle meeldib see koolisportide süsteem, kuid nt paar aastat tagasi kui meil oli mäng selle sama kooli vastu, siis nemad riietusid kodututeks ning loopisid meie kooli põrandale münte, kuna meie kool on vana ning üsna vaene. Sellegipoolest väga lapsik. Peale mängu nt üks JV mängija twiitis kuidas üks meie parimatest Varsity mängijatest peaks oma suu kinni hoidma ning paremini mängima. Samas ta ise veetis enamusaega pingil. Sellest tuli paras draama muidugi, sest et USA.



Üks vanem pilt Shaega. Teema oli Whiteout. 

Jaz tahtis mu snapchatile ronida ükspäev. 

Klassivennad said naerda mu üle, aga pidin ikka lipuga ka pilti tegema. 


Meie kooli tunniplaan tavalisel päeval, kui pole delaysid. 

Varsity mängu warm-up

Sest hommik oli ilus. 

Elan maal. 

 Üks random pilt minu matemaatika märkmetest. Haydeni joonistused ka paremal.

Shavannaga. Armastan seda tüdrukut niipalju!

Siis kui keegi otsustas minu ja Brooklynni juuksed kokku punuda mängu ajal. 




Ükspäev viis isa mind arstile ka, shin splinti pärast. Sain koolist paarist tunnist ära. Mr. Rossmann ei oska absoluutselt mu perekonnanime hääldada, tal kohe üldse ei õnnestu. 
Arst ütles, et peaks 2-3 nädalat puhkama veel, no eks näeb. Endale ei tundu, et nii kaua oleks vaja, sest ma olen juba mitu nädalat lihtsalt teisi vaadanud ning üleüldse meil on nii paljud vigastatud tiimist, et see mõjub laastavalt juba. Mikela tõmbas endal õla paigast ära hooaja alguses, sama tegi Kendyl. Emily, Laney ning Brooklynn. Brooklynn ütles, et me saaks crippled teami kokku panna enda inimestest. 

Reedel oli meil away game @Highland. Hailee, Laney ning Savannahiga käisime Subways veel ruttu enne kui buss tuli. JV'l oli väga halb mäng, kaotasime ning andsime vastastele nende hooaja esimese võidu. Nad olid ikka väga halb tiim. Varsity võitis. Jes, Megan, Jessica ning Hannah said ka viimased 2 minutit Varsity tiimis mängida. 


Üksõhtu jõudsin juba kell 10.20 voodisse, kuid rääkisime isaga veel 40 minutit juttu. Rääkisime ta Bucket Listist ning muudest asjadest. Ta on nii imeline inimene. Ma olen nii õnnelik, et mul selline pere on. Ta ütles, et kui ma tulen millalgi USA-sse tagasi ning neile külla ei tule, on ta väga pettunud ning kurb. Kuidas ma saaksin mitte neile külla tulla.. Ning ometigi olen ma nendega koos olnud ainult (nüüdseks) kuu aega. Hoopis teine asi ikka, kui hea klapp on inimeste vahel. 


Laupäeval oli hommikul Brooklynnil ACT test ning peale seda, 12 aeg, startisime Mansfieldi poole, et shoppama minna. Võtsime Tori ning ta ema Angie ka peale Northmorist. 
Loomulikult ootasid kõik igas poes minu järgi. Vahepeal teised liikusid edasi teistesse poodidesse, mis oli minu jaoks täiesti okei. Ma armastan üksinda shoppamist, keegi ei pea kellegi järgi ootama. 
Mingiaeg käisime kusagil kohas Itaalia toitu söömas ning seejärel läksime tagasi shoppama. 
Kuna isa, vend Adam ning ta isa vend(Uncle Don) olid ka Mansfieldis jõuluoste tegemas ning Brooklynni põlv hakkas valutama ja teised olid lihtsalt väsinud, niiet tegime ümberkorraldusi ning mina jäin Doni ning isaga Mansfieldi ja teised sõitsid koju. 

Nimelt oli meil selline kokkulepe vanematega, et ma võin asju selga proovida ja kui midagi meeldib, siis näitan neile, ning nad siis valivad, mida nad mulle jõuludeks ostavad. Ise ei tohtinud mitte midagi osta. See oli niii raske. 
Õnneks lubasid nad mul ikkagi talvepapud osta, kuna väljas oli lörtsine ilm ning mu jalad olid läbimärjad. Wii. 
Korvpallipapud võisin ka osta, kuid muidugi ei müü mitte ükski pood naiste kossutosse. Lähme Columbusesse millalgi ning siis saan. 
Sain veel oma sõbrannadele kinke, nimelt on meil yearbooki klassis christmas exchange ning kossutiimiga tegime ka nimelipikud, et kes kellele kingi teeb. Oma nunnule õele Luisale sain ka mõned asjad :). 

Ühes kingapoes oli huvitav müüja, ta täiega kaitses mind, et ma ikka peaksin need papud saama. Mul oli nii naljakas taaskord. Ta ütles, et ma tundun awesome ning ta tahaks ka endale sellist vahetusõpilast. Ütles mu isale, et tal on minuga vedanud. 

Üldiselt olin ma ikka üsna aeglane vist. Nt Hollisteris veetsin tund aega, siis läksin vahepeal sain isaga kokku ning ütlesin talle, et ma pole valmis ja mul on veel aega vaja, vedasin ta kaasa Hollisteri ning ta ütles, et see on teine kord, kui ta selles poes on. Ta naeris täiega mu üle, kui üritasin kahe üsna identse jope vahel otsustada, millist ma tahan. Ütles, et tal on huvitav, et Brooklynn mõtleks samamoodi, kui ta oleks tüdrukulikum vn kui teda huvitaks rohkem mida ta selga paneb. 

Hiljem tassis ta mingil põhjusel mu Hollisteri kotti, kus peal oli meesmodell, kellel olid ainult bokserid jalas. Isa ütles, et "This is love. Do you even understand how much I have to love you to carry this bag around?" 

Lisaks sain oma elu esimese Buckeye, mis on pmst komm? peanut butteri ning šokolaadiga, väga hea asi. Victoria Secretsist otsustasin isa säästa. Ma naersin niipalju, kui ta näitles, kuidas ta ükskord sinna poodi sisse jalutas, et oma naisele kinkekaart osta. 
Mulle nii meeldib temaga aega veeta, he's so much fun. 

*Life is all about wants and needs. Do you need that, or do you want that? Wise words by my dad. Kuulen pidevalt seda lauset.*

Kella 9 aeg lahkusime ostukeskusest. Ütlesin, et tahan Starbucksi minna, niiet käisime seal ka. 
Sain endale suure Double Chocolate Chip Cookie kohvi ning üliisuure Triple Chocolate Chip Cookie, täitsa ameeriklase tunne oli. Isa naeris ning ütles, et ma olen expensive. Ta on arvamusel, et ma pean endale rikka mehe leidma. Naljakas on see, et ta pole esimene mind hästi tundev inimene, kes seda ütleb. 


Väljas oli nii ilus, lund sadas. I love the feeling of being anonymous in a city I've never been. Tarbisime oma Starbucksi tooteid, naersime, kuulasime head muusikat ning laulsime. Käisime korraks veel isa tööjuurest ka läbi, ta töötab raadios. Niiet jällegi midagi uut. 
Uncle Don jäi autosse ootama meid, kui isaga juba tagasi auto poole jalutasime jäi ta ukse taga seisma ning ütles, et oota, ära mine edasi. Ehmatame Doni. Ehk siis ta vajutas autouksed lukku( teatavasti tuleb siis teatud hääl) ning seejärel käivitas mootori. Seisime mõlemad ukse taga ja naersime. Lapsemeelsus. Õnnelik. Naermine. 

Quote'in veits veel oma Ameerika papsi: "Life itself is hard enough, why make it any harder? Why stress about something you can't control? I've never seen that making any good to somebody." 



Siinkohal lõpetan hetkel selle postituse ära. Vabandan, et see väga lambine tuli, aga see on lihtsalt nii vana info juba ning ei oska seda kuidagi siduda jõuludega enam. Lähipäeval tahan oma jõuludest ning vaheajast ka postituse ära teha. Ma olen kõige hullem blogija üldse, ma tõesti üritan aega leida. Aga üsna keeruline on, kuna mul on koguaeg vaja kuhugi minna perega, nii busy life lihtsalt. Ning igapäevane kool ning trenn/mängud(mis kestavad 9-10ni ning peale seda hakkame alles koju sõitma, eriti hull on, kui need on away mängud.) 

Ma loodan, et teil olid ilusad jõulud, minu jõulud olid väga vinged, kuid sellest kirjutan juba eraldi postituse :)!



kallid-paid. 


www.ask.fm/ssannuu
instagram: ssannuu

No comments:

Post a Comment