Tuesday 19 November 2013

Tornado warning ning nädalavahetus Brooklynn'i juures

Vahepeal on väga palju juhtunud. Panen mõned asjad lihtsalt punktidena kirja, sest ei oska neid eesti keeles enam ühtlase tekstiga korralikult kokku monteerida. Mõned asjad on väga lambised, kuid tahan need siiski kirja saada. 


  • Ükspäev kunsti tunnis Preston(üks teine Preston), Alex ning Nick kasutasid Google tõlget ning üritasid "Baby, I love you" ära tõlkida. Päris naljakas oli. Muidu endiselt on kunsti tund üsna veider, õpetaja vihkab meie klassi, kuigi ega ma ei imesta ka, palju freshmane(eestis see vist võrduks 8nda klassiga). 
  • Meil on pidevalt tuletõrjeõppused koolis. 
  • Kunagi väga ammu oli meil koolis pildistamine. Siiamaani pole veel oma pilte ära tellinud, lihtsalt pole viitsinud tegeleda sellega. Selliseid asju nagu klassipildid või sõbrapildid, siin ei eksisteeri. 
  • Meil sadas vahepeal lund. 
  • Ma vahetan peret. (Sellest kirjutan lähemalt mõnes järgnevas postituses, kui juba tean, kuhu ma järgmisena kolin ning ka põhjustest.)
  • Täna anti meil tornaado hoiatus, kuid ka sellest lähemalt allpool. 
  • Veidi aega tagasi käis meil koolis merejalaväelane, kuigi ta oli tegelikult kusagilt special mission värgist, sukelduja. Ei oska paremini seletada. Veetsin terve oma study hally periodi temaga rääkides, sest study hall on igav kui sul kodutöid pole (ning ta oli extremely good-looking). 
  • Igatahes lõpetas ta 3 aastat tagasi Ridgedale High Schooli ning täiega huvitav oli temaga rääkida. Mu lemmikküsimus oli vist, et kas neil on palju hot'e kutte? Ta vastas et on küll jap, kuna nad peavad olema targad ning väga heas füüsilises vormis, et seal hakkama saada. Ta ise oli ka high schooli ajal football teami parim mängija, kavatsen ükspäev ta pildi kooliseinalt üles otsida. 
  • Hetkel olen nädala aega ainult korvpallitrenne ning mänge vaadanud. Nimelt see sama valu, mis mul juba cross country ajal sääres oli, polnud mitte tavaline lihasvalu vaid shin splint. Põhimõtteliselt tirib mu säärelihas end sääreluust eemale ning see pole eriti meeldiv. Ainuke ravim sellele on jääd peal hoida ning puhata. Igatsen juba trennides kaasa tegemist, sest lihtsalt vaadata on üsna igav. (Täiendus: esmaspäeval olin jälle trennis, wuhuu. Üsna surmav oli, suudan nädala ajaga piisavalt palju asju ära unustada. Aga läheb paremaks. All things are difficult before they are easy
  • Neljapäeval ning reedel olid meil scrimmaged, neljapäeval läks päris hästi, reedel mitte niihästi. Hea on see, et koolid, kellega meil scrimmaged olid on parematest districkidest kui meie, niiet nende tase peabki parem olema. 
  • Random fakt: kui tunnis filmi või slideshow'd vaadatakse ning tuled kustu lastakse, siis igakord kui need jälle põlema pannakse, hoiatab õpetaja, et ala hoidke oma silmi vms :D. 
  • Random fakt nr 2. Hostisa shaved his eye brows, again. Mina ja Marissa olime krampides, kuigi üleüldiselt ei saa me enam nii hästi läbi, nüüd kui ta teab, et ma ära kolin varsti. Pidevalt on kuri minuga, aga saame hakame. 


Kirjutan nüüd nädalalõpust lähemalt. Kaugemale väga ei mäleta enam midagi. Hetkel olen väga õnnelik, et olen suutnud blogi pidada üsna stabiilselt.(enamvähem)
Reedel enne scrimmaget Shae viis mu Subwaysse ning Shavanna ning Hannahi Taco Belli, kus ka enamus tiimi oli. Kui ma otsustamatult Subways seisin, ütles mind teenindav naine, et tema meelest võtsin ma eelmine kord kana, aga ta ei mäleta täpselt millise. Ma olin väga üllatunud, et ta mind mäletab, ta ütles et muidugi mäletab, ma käisin siin oma sõpradega. Hiljem hakkasin mõtlema, et see oli umbes 2 kuud tagasi, sest viimane kord kui ma Marionis Subways käisin, oli Zaci, Levi ning Marissaga, kui me niisama vaidlesime üle Subway, kes mu võiku eest maksma peaks. See selleks. 

Brooklynn tegi midagi oma põlvele neljapäevases mängus, ning ta põlv oli ülipaistes. She torned somekind of muscle in her knee. Ei oska paremini seletada. Kuna ma ei mänginud, läksin segasin veits kohtunikke ning hankisin jääd talle. 
Mingi suvaline kutt küsis, et kas ma talle ka jääd tooksin. Usa. 
Vahepeal Brooklynn pillas selle jääkoti maha ning kõik jää lendas igalepoole, ups. Peale seda õpetas ta mulle kuidas sõlmi teha. 
Kohtusin ta isaga ka, üleüldse tahtsin teda seljas tassida, kuid ta ei lubanud. 
Reedel sai ta kargud. Muideks see sõna "kargud" tundub kuidagi eriti imelik eesti keeles. Crutches tundub väga palju normaalsem. 


Vahepeal tellisin endale koolilogoga asju, mis on siin väga populaarsed. 
Peale reedest mängu läksin Brooklynni juurde ööseks. Nii mugav, et tal auto on. Õnneks saab ta ikkagi autoga sõita, kuna ta vasak jalg on "katki". 

Olime üliväsinud, üritasime "Easy A" filmi vaadata, kuid kaugemale kui 10 minutit me ei jõudnud, sest mõlemad jäime lihtsalt magama. 
Laupäeva hommikut alustasime sõõrikute ning movie maratoniga. Vaatasime Easy A ära ning seejärel vaatasime Sydney White'i. Mängisin ta 11-aastase venna Adamiga lauajalkat.  Millalgi tuli Andrew sinna, chillisime veits ning siis nad tõid mu koju u kella 3 aeg.
Õhtul tulid nad mulle jälle järgi, sest mõtlesime, et kuna Marissa pole ka nkn see nädalavahetus kodus, siis pole hullu, võin samahästi teise öö veel Brooklynni juures olla. Pakkisin asjad ning sõitsime jälle temapoole. 
Neil olid külalised ka, üks naine oli väga tuttav, ta ütles, et ta teab mind ka. Üllatus üllatus, ta töötab meie koolis sööklas. Igatahes tellisime pizzat ning vaatasime ühte muusikali, "Bye Bye Birdie" mida mu kool ka etendab millalgi kevadel. Minu meelest oli see meeletult igav, aga teistele meeldis. Millegipärast mulle ei meeldi vanemad filmid. Hiljem näitasin Brooklynnile oma maja ning Eestit google street viewiga. Rääkisime igasugu teemadel pikalt veel. Üsna hilja jäime magama alles. 



Hommikul läksime ta perega kirikusse. Minu jaoks on imelik see, et igakord kui ma kellegi juures nv veedan ning nad kirikusse lähevad hommikul, kirjutavad nad mulle alati, et ma võtaksin church clothes ka kaasa. Ei ütleks, et ma kirikusse midagi paremat selga paneksin vms. Aga nende jaoks on ilmselt suurem vahe, sest muidu kantakse väga palju tavalisi t-särke, korvpalli pükse, pusasid. Kusjuures tüdrukud kannavad alt laiasid teksasid. Plätusid või kauboi saapaid kantakse ka koolis. 

Kirik oli mulle juba tuttav koht, olen varem seal 2 korda käinud. Tavaliselt nad ei käi seal kirikus, kuid üks tüdruk sai ristitud ning nad tahtsid seda vaatama minna. Peale kirikus käimist läksime Brooklynni pere ning kamba sugulastega välja sööma ning seda tähistama, et Brianna ristitud sai. Läksime ühte Mehhiko restorani. Brooklynn pidi poolepealt ära minema, kuhugi laulma.
Jäin restorani nende perega, hiljem käisime veel Krogeris ning Dollar Tree's toitu ostma nendega. Nad ütlesid kohe, et ma ise otsustan, millal koju minna tahan, kiiret pole. 
Neil on sisalik kodus, kellele nad mingeid rõvedaid putukaid toiduks ostsid. Vaatasime kuidas nende sisalik neid "jahtis" ning seejärel hakkasime Ginaga(Brooklynni stepmom) pumpkin roll'e küpsetama. Täiega mõnus oli teha midagi, mille valmistamiseks peab rohkem pingutama kui "pulbri kaussi valama, 1 muna ning vett lisama". Üleüldse minu meelest on need kõiksugused pumpkinbreadid ning asjad niihead, tahaksin, et need meil eestis ka populaarsed oleksid. Sain endale koju kaasa ka osa sellest asjast. 

Kella 5 aeg tuli Brooklynn ka koju, veetsin nende perega niisama umbes 5 tundi. Eestis see nii tavaline pole. Brooklynn õppis parajasti hispaania keelt kui Preston lampi sisse jalutas. Nad on nimelt pmst naabrid, ta ütles, et kõndis poodi ning nägi blonde juukseid ning teadis, et see mina, niiet ta tuli ja ütles tere meile. Ehk chillis seal umbes pool tundi. Kiusasime üksteist ning naersime, Gina ning Prestoni relationship oli ka huvitav. Alguses ei saanudki aru, kas ta sallib Prestonit või ei. Hiljem ta ütles, et, I like Preston, but I also like to give him hard time. 

Esialgselt oli plaan, et lähen pühap peale kirikut lihtsalt Prestoni juurde, aga no tegelt pidi ta haige olema. Aga no mitte piisavalt haige, et poodi kõndida, kuigi ta rääkis küll, et tunneb tegelt halvasti ennast. 

Kell oli juba peaaegu 7 ning Brooklynni isa Will pidi mind just koju viima. Kuid sain smsi, et meil on tornado warning ning inimesed peaksid turvalise koha leidma. ( siin üldiselt on keldrid just selle eesmärgiga.) Samal ajal kuulsime ka tornaado warning signaali. Päris jube oli. 
Adam(brooklynni 11 aastane vend) ning Will olid Adami baseballi trennis, nad sõitsid ruttu koju. Õues oli meeletu tuul ning jube vihm. Vanemad polnud eriti hirmul, eriti kui Will koju tuli. Raadio mängis vn sealt tuli uudiseid koguaeg. Igaksjuhuks süütasid nad küünlad ka ning otsisid taskulambid välja, sest paar korda läks elekter sekundiks ära. Akende juures ei lubanud vanemad meil kellelgi istuda. 
Tornado warning tähendas tegelikult seda, et tingimused olid tornaado tekkimiseks sobilikud, ühtegi tornadot polnud aga keegi veel märganud. Ma sain oma telefoni 6 tornado alerti. 
Will naeris mu üle täiega, kui seletas midagi, et ahh siin on need tavalised juhendid, mida teha, kui tornaado tuleb.. bla bla bla. Ning kui ma küsisin, et mis see bla-bla-bla endast kujutab, siis millegipärast naeris ta mu üle väga pikalt veel. Adam tahtis minuga eestisse kolida, sest meil pole looduskatastroofe. 

Hiljem oli ilm juba normaalsem ning Will tõi koju mind. Ütlesin neile, et mul oli nii tore nv ning I probably gained like 5 pounds. 

Esmaspäeval study hallist kutsuti mind officisse ning Jamie( northern Ohio YFU regionaaljuht) tahtis minuga rääkida, kuna me pühapäeval ei saanud rääkida. Mõlemal oli olukord üsna tormine. Kuna ta tahtis, et ma saaksin mõnes privaatsemas kohas rääkida, siis suunati mu kõne direktori kabinetti. Tal endal oli mingisugune miiting ning ta polnud seal. Istusin siis tema paberitega ülekuhjatud laua taga tema nahktoolis ning rääkisin tema telefoniga. Päris naljakas oli. Mugav samuti. 


Perevahetusest niipalju, et on võimalus, et saan Brooklynni juurde kolida, aga midagi kindlat pole. Lähipäevil selgub. Hostema ütles, et neljal juhul viiest on nad leidnud pere niimoodi, et kooli vahetama ei pea. Ausalt öeldes oleks päris vinge, kui saaksin kooli ka vahetada, kuid suure tõenäosusega see ei juhtu. Jamie ütles sama asja. Neil on vaja leida pered õpilastele, kes tulevad teisel semestril. 
Mulle meeldib mu kool, aga samas see on niii vana, u 40 aastat vana ning meil pole isegi aknaid. Konditsioneeri pole ning õpilasi on üsna vähe. Tegelikult oleks asi palju toredam, kui mu hostema poleks koolis rääkinud, et ma tahan junior olla, selleasemel, et olla senior. Vanuse poolest olen ma senior. Sellisel juhul saaksin ma lihtsalt rohkem tunde enda vanuste õpilastega. Kahetsen hetkel veidi oma tundide valikut, mul on 2 üsna mõttetut tundi freshmanitega. Olen sellest koolis rääkinud ka, ilmselt ei saa neid vahetada ka. 
Seniorid saavad nii palju rohkem, esiteks on nad koolis tähtsamad kui teised. 
Vb olen sellest kirjutanud ka varem juba, aga nt minu trennis, nemad said esimesena endale lockerid valida. Nemad said endale esimesena numbrid valida jerseydele ning trenniriietele. 
Nendest on yearbookis suuremad pildid ning neil on eraldi Senior Sports lehekülg.

Teisest küljest on ilmselt jällegi väiksemas koolis lihtsam. Õpetajad on vastutulelikud ning kõik teavad mind. 


Kell on juba palju ning ma ei jaksa rohkem kirjutada, olen juba paar tundi selle blogiga mässanud. Tavaline. Niiet please andke andeks, et ma väga tihti kirjutada ei jõua. 

Tegin endale ask.fm'i ka.

www.ask.fm/ssannuu 

Misiganes random küsimusi teil on, võite seal küsida. Samuti on blogi paremal küljel ask.fm box, kuhu küsimusi saate shuutida. 




Winnie Puhh on nii tark :')

No comments:

Post a Comment