Thursday 7 November 2013

Imeline nädalavahetus Celinas ning esimene korvpallimäng

Mu eelnev nädalavahetus oli täiesti imeline. Kuidagi juhtus nii, et neljapäeva õhtul küsis Brooke minult, et kas tahaksin temaga Celinasse, linna, kus ta varem elas, kaasa tulla nädalavahetuseks. Otsustasin minna ning see oli ülihea otsus! 
Kokkuvõtlikult sõin ilmselt rohkem kui siiamaani ühelgi nädalavahetusel söönud olen ning kohtusin paljude uute ja ägedate inimestega. 

Peale kooli läksin otse Brooke juurde, sõime tema juures veel midagi hot dogi sarnast ning caramel popcorni, mille ta ema ise oli teinud, varsti hakkasime sõitma. Meid ootas ees 1,5 tunnine autosõit. Igav meil igatahes polnud, naersime terve tee ja nautisime loodust. Käisime bensiinijaamast ka läbi, seega sain sokolaadi, ehk erinevaid Reese'se tooteid osta. Armastan neid komme niiväga ning mu hostpere ei võta mind peaaegu kunagi poodi kaasa, niiet päris õnnelikuks tegid need Reese'sid mind :D. 

Kohale jõudes viskasid Brooke vanemad meid Brooke sõbranna Ashley juurde. JALUTASIME veel Brooke päris isa juurde ning käisime koertega jalutamas. Lisaks sellele JALUTASIME paari ta sõbra majja ka, kuid neid kumbagi polnud kodus, niiet chillisime nende vanematega/vanavanematega. Rääkisime juttu ning mängisime koertega. Jalutamisest tunnen nii väga puudust, kuid kuna Celina on üsna pisike linn, siis saime jalutada seal ühest kohast teise. Nii mõnus oli!

Kell 7 algas Celina High School vs Elina jalgpalli mäng. Brooke andis mulle enda Celina softballi pusa ka, et me ikka school spiritiga kaasa läheksime. Ootasime järjekorras, et endale 7 $ eest piletit soetada, kui meie juurde tuli mingi mees, kes tahtis oma piletist lahti saada, kuna mul polnud täpset raha ning 2 $ oli mu kogu väiksem peenraha, siis sain selle pileti endale 2$ eest. Kohe tuli meie juurde veel teine mees ning ta andis üldse oma pileti tasuta Brookele. Naersime Ashley üle, sest ta pidi ikkagi endale pileti ostma. 

Brooke jooksis ringi ning kallistas ja rääkis juttu kõigi oma sõpradega. Ta kolis Marionisse alles juunis, niiet enne seda käis ta seal koolis. Kõik olid nii sõbralikud ning väga mõnus oli juttu rääkida nendega. Üks näide usakatest ning nende geograafia teadmisest, üks kutt teadis ainult, et Euroopa on UK ning Saksamaa, rohkem valikuid väga polnud. Imestas, et ma saksa keelt ei räägi. Igatahes tutvusin väga paljude uute inimestega, sealhulgas nende võpiga Koreast. Nende kool on üleüldse suurem, sest see on nende linna ainuke kool, kusagil 1000 õpilast. Tahaks, et minu kool oleks ka suurem. Kuigi jalgpalli mängu nad ikkagi kaotasid. Jõime kakaod ning tegime pilte. Aa, seisime ja vaatasime mängu ning elasime kaasa ning mingiaeg toodi tasuta pizzat. Free food!!! How amazing is that? 

Celina bulldogs



Student sectioni osa õpilastele, enamus kannavad koolivärvides asju. 


Peale mängu sõitsime veel linnas ringi, tüdrukud näitasid mulle nende linna ning läksime ühte hiina toidukohta. Maksad 10$ ning saad lõpmatuseni süüa. Muidugi sõime me niipalju seal, et lõpuks oli kõigil paha olla. Ashley ja Brooke arvasid, et sushi on väga rõve ning imestasid, et miks ma seda kahvliga ei söö. 
Sõitsime nende vana kiriku juurde ka, kirikul on suur maja, kaks pesapalliväljakut, kämpingud, jalgpalliväljakud. Normaalne.. 

Laenutasime filme ka reede õhtul, sain jälle komme osta. Kõik naersid mu üle, et ma nii kaua valisin, aga samas kõik antakse andeks siin, põhjendus on alati, et "she's from Estonia.. so..", mulle sobib. Mingi väga väga creepy õudukas pidi olema see. Esimesel paaril minutil ehmatasin juba ja hüppasin Brookele otsa, niiet enne kui see film väga jubedaks läks, jäin mina magama. Õudukad pole ikka üldse minu teema. Pidevalt kuulsin Brooke karjumas mu kõrval ning tundsin kuidas ta hüppas. 


Laupäeval saime kahe kutiga kokku, Wylani ning Jeremyga, keda Brooke ja Ashley kaua aega näinud polnud, sõitsime veel ringi Celinas ning käisime Ohio state suurima tehisjärve juures pilte tegemas ja lollitamas. 
Lõpuks oli juba päris jahe, hakkasime mingit mängu mängima, et kui keegi vaatab sulle silma ning näitleb, et ta sülitab sind mingisuguse kuuliga, siis pead sa pikali viskama ükskõik kus sa oled ning ei tohi liigutada, kuni keegi sind püsti aitab. 






Neid järveäärseid maju saab suveks rentida. 


 Kivi otsas vol 1
Maailm on veidi viltu või

Wylaniga kivi otsas vol 3 

Mu kalli Brooke'ga!

Loomad
Jeremy & Brooke ning mis põhiline, mu rooosa sall :)

Siis kui me vahel ei lollita.


 Celina kino 

 Pidin ikkagi roosa põõsaga ka pilti tegema


 Court house


Santa Claus house, jõuluvana istub seal sees talvel :D.

Random mees, kes tuli meiega rääkima, kui pilte tegime Brookega. Lõhnast oli juba aru saada, et kaine ta polnud. He said: "The superstar is here, take a picture of me. " Then he asked: "Oh, are you teenagers?" Brooke: Um, yeah. 
He:" And I'm dirty old guy.. But don't worry, I'm gay, so it's okay." 
We were laughing and he walked away. 

Brooke ütles koguaeg kui väljas pimedaks läks, et see hoone ei tundu päris, tundub hoopis fake, seega ta tahaks katsuma minna, kas see ikka päriselt seal on. 


Edasi läksime Walmarti, valisin endale umbes 45 minutit komme. Tegelikult mitte endale, vaid oma perele, Eesti perele. Sõbrad "tulistasid" mind Walmartis 2 korda pikali ning olid siis naerukrampides minu kukkumiste peale. Suvalised inimesed poes naersid ka mu üle ja rääkisid juttu. Lõpuks saime oma ostud tehtud ning läksime McDonaldsisse, et paari sõpra näha, kes seal töötavad. USAs on oreo, reese'si ning m&mi maitselised McFlurry'd, see on ainuke asi, mida ma mcdonaldsi menüüst söön. Niiet proovisin oreo maitselist mcflurryt ning see oli niiiiiiheaa. 



 Sest et oma perele tuleb ju ikkagi kõige usalikumaid maiustusi saata. Kuna halloween on läbi, on asjad juba jõuluteemalised. 


 Mu lemmikud pumpkin cheesecake küpsised for sure!





Õhtul käisime veel Subway's söömas, tegime pilte ning saatsime snappe Natega. 
Peale seda läksime ilmselt Ashley juurde tagasi, sõime veel mu lemmikuid pumpkin-cheesecake cookiesid ning vaatasime filmi. Seekord Pitch Perfectit, keegi väga keskenduda ei jaksanud, magasin väidetavalt kõige parema koha filmis kohe alguses maha, niiet kerisime tagasi. Üldiselt ei vaadanud väga seda filmi, tuleb kunagi uuesti vaadata. Rääkisime minu fb's ühe eestlasega, kelle mu sõbrad väga hoti leidsid olevat. Tegime veel pilte ning tahtsime pizzat tellida, aga lõpuks ikkagi jäi see plaan katki. 



Ashleyga subway shoot



Lühike Nate ja pikk mina, või vastupidi. 

Pühapäeva hommikul tõusime väga vara, 7 aeg, sest pidime teise linna sõitma, kuna Brooke ja Ashley tahtsid sinna kirikusse minna. Hommikusöögiks sõime minisõõrikuid, kaneelirulle ning oatmeali. Ma olen endiselt täiesti kindel, et pole nii palju veel ükski nv söönud, kui siis. Igatahes sõit Sidneysse oli väga mõnus, laulsime autos ning loodus oli nii ilus. Armastan neid USA väikelinnu, mis nii armasad on. Va minu linn, sest minu linn on suurem( lausa 40 000 inimest) ning ohtlik. Palju kuritegevust, palju narkootikume, jalutada ei tohi, lisaks on see liiga suur, et kuhugi jala minna. Ma ise elan linnast väljas, seega sp ei saa siin kuhugi jalutada, vahemaad on lihtsalt liiga suured ning kuhugi pole jalutada ka. 
See kirik oli megaväike, muidu oli üsna okei, kuid kuna viimased päevad olid nii magamata, siis vähemalt minul oli küll raskusi üleval püsimisega. Inimesed olid taaskord armsad. 

Peale kirikut läksime kõik koos välja sööma, ühte Mehhiko restorani. Imelik koht oli veidi minu ja Brooke meelest. Sõin midagi rõvedat, nachod juustu ning hakklihaga, üldse ei maitsenud. 
Hiljem sõitsime pastori juurde, neil olid meie vanused tütar(ei mäleta nime) ning poeg(Derek) ka. Nende kodu oli nii korras ja üldse ilus ja mõnus. Lebotasime kõik elutoas ning rääkisime juttu. Üks veider asi juhtus ka, Derek küsis minult igasuguseid küsimusi ja Brooke muudkui naeris nende peale. Mäletan ainult, et ütlesin, et kui Brooke naermist ei lõpeta, siis ma hakkan nutma. Mu viimane lause oli midagi külmakapiga seoses ning samal ajal ise naerukrampides olles hakkasid mul pisarad voolama. Kõik olid nii segaduses, Brookega olime mõlemad krampides, aga ikkagi samal ajal jooksid mul pisarad mööda nägu alla. Jubeveider ja naljakas oli, keegi ei osanud midagi teha ja Derek tõi mulle salvrätiku. :D 

Peale mõneajast( on see üldse sõna?) magamist nende põrandal koos Brooke ning selle tüdrukuga hakkasime tagasi sõitma. Sõitsime Mcdonaldsist läbi, sest tüdrukud tahtsid jäätist. Võtsin seekord reeses'i maitselise mcflurry, mis oli taaskord imehea. 

Varsti pakkisime oma asjad ning Ashley viis meid Brooke vanaema juurde. Seal olime küll umbes ainult 20 minutit, kuid see oli kohutav. Ta vanaema ning tädi? ainult suitsetasid. Toas. Terve aja. See oli lihtsalt väga rõve. Brooke ütles ka, et nad pmst suitsetavadki lihtsalt terve aja, see on nende elustiil. Armsad pisikesed kutsud olid neil muidu. Varsti hakkasime liikuma õnneks. 


Õhtul chillisin veel paar tundi Brooke juures, aitasin mataga teda ning rääkisime lihtsalt juttu. Kunagi tuli hostema järgi mulle. 




Teisipäeval oli hooaja esimene korvpalli scrimmage @Mohawk. Peale kooli oli meil aega, niiet enamus tiimiga sõitsime Taco Belli. Mina, Brooke, Kendyll ja Shavanna läksime Shae autoga. Tegelikult mulle Taco Bell eriti ei maitse, mõttetu junk food minu jaoks. 
Läksime kolme autoga, üldiselt enamus teismelisi oskavad normaalselt sõita ning enamasti nad sõidavad ka. Sellegipoolest tagasitulles, kui pikk ja sirge tühi tee oli, siis sõitsid kõik kolm autot hädaabituled? peal ning mitte alati kõige ilusamini õiges reas. Kui juba kooli juurde jõudsime, oli meie auto viimane ning Shae üritas siiski enne Katiet jõuda, niiet sõitsime tuimalt üle muru. Keegi Katie autost aga ei pannud seda tähelegi :D. 

Kuna meil oli endiselt aega ennem kui mängule sõitma hakkasime, läks korralikuks peoks riietusruumist. Meil on kõlarid seal, ipod ühendati ära kõlaritega ning keegi tõi sinna selle diskopalli ka. Niiet tuled olid kustus ning osad ronisid kappide otsas ning enamus lihtsalt tantsisid ja laulsid. 
Naljakas oli see, et selleks ajaks kui treenerid riietusruumi tulid, panime muusika pausi peale ning esimene asi, mis meie (mees)treener ütles, oli, et "Päriselt? Teil on siin pidu?! Ilma minuta?" Teine (nais)treener küsis, et "kas me tema pärast keerasime muusika maha või?"
Parimad snäkid oli ta meile kaasa pakkinud, kauss puuviljasalatit, mis oli lihtsalt niiiheaaa. Peanut butterit ning beebiporgandeid. 

Bussis istusin Megani, Brooklynni, Chelseal, Jessica ning Cory läheduses. Saatsime snapchate, rääkisime Eestist. 

Kokkuvõttes kaotasid nii JV kui V, kuid õnneks oli see vaid scrimmage, ehk "babygame" nagu keegi kunagi mulle seda seletas. Tulemused arvesse ei lähe. 

Esimese quarteri lõpust 2 minutit mängisin mina ka. Üsna kaootiline oli see, sest trennides olid sinnamaani Varstity tüdrukud palju rohkem reaalselt mänginud ning ma olin küll kõiki asju kaasa teinud, kuid reaalselt mänginud olin vist ainult ühe korra umbes 3 minutit ning see oli ala mu viiendas trennis. Umbes 30 sekundit jooksin niisama nagu peata kana ringi vist, kuna kelleiganesega ma kohad vahetasin ei öelnud mulle numbrit, keda ma kaitsma pean, niiet ma olin väga lost seal väljakul alguses. :D
Õnneks teised karjusid mulle ning pole väga kindel, mida ma seal väljakul tegin, aga vähemalt ei saanud keegi vastasvõistkonnast punkte sellel ajal :D. 

Kui sellest hiljem koolis rääkisin, enda üle naerdes, nagu mul üldiselt harjumuseks on, siis ütlesid kõik, et polnud midagi nii hullu ja olid toetavad nagu ikka siin. Treener ütles ka, et "just hang in there, you'll figure it out."


Tänases(kolmapäevases) trennis oli tunne, et hakkan vaikselt juba pihta saama. Positiivne. 
Homme saame oma võistlusriided ka. 


*Täna bioloogias enamusaega naersin taaskord selle üle, mida Hayden ja Preston rääkisid. Parim oli, kui Mr.Wykoff ütles kuttidele, et nad lõpetaksid omavahel flirtimise. Tegelikult viskas Preston lihtsalt oma pliiatsi vastu maad ning edasi ma ei teagi mis sai, naersime liiga palju. 
Rääkisime veel, kuidas mr.Wykoff õpetamisega feilib, ükspäev luges ta meile ühte kirja ette, kus oli tema töökirjeldus kirjas. See ütles, et ta ei tohi õpilaste enesekindlust kahandada ning ta ei tohi meid alavääristada, mingeid veidraid kohti oli veel. Täna käis üks vaidlus käis selle üle, et õpetaja tohtis kuulata oma mingisugust videot, aga Preston ei tohtinud muusikat üle klassi mängida. Niiet õpetaja pani selle vaidluse kinni lihtsalt argumendiga, et "I'm better than you."
Hakkasime kõik naerma. Ilmselgelt on ta üks silmapaistvamaid õpetajaid minu koolis. *






No comments:

Post a Comment