Wednesday 25 September 2013

1 kuu!!

Ja ongi 1 kuu Ameerikas olemisest-elamisest täis. Naljakas, tundub, nagu oleksin kauem olnud siin. 
Täpselt ei mäleta taaskord, millega ma tegelenud olen vahepeal. Kool ja trenn võtavad siiski suure osa ajast. 
Muidu kool on endiselt täiega lahe ning tunnid on ka endiselt huvitavad. 
Ükspäev õnnestus mul trennis veidi liiga palju või liiga kiiresti joosta, niiet pidin treeneriga igasugu awkward venitusi tegema ja kodus olles jääd peal hoidma, aga see läks ruttu üle. 

Teisipäeval oli võrgumäng jällegi. Ei plaaninud tegelikult minna, aga kuidagi juhtus niimoodi. Varsity(tugevam tiim) isegi võitis, jeessh. 

Kuna ma ei mäleta, millal täpselt midagi tegin, siis kirjutan lihtsalt segamini. 
Ma ei teadnudki, et meil elab koolis madu, niiet ükspäev sain ka katsuda teda. Imelik oli, jube ka. Üks tüdruk hoidis teda lihtsalt ümber kaela, kui nad töölehtedelt vastuseid kontrollisid. 

Reedel külastas meie kooli US Armyst üks kutt, kätekõverduste eest sai igasugu nänni, mulle anti lihtsalt niisama pastakaid, pliiatseid, käepaelu ja võtmehoidja. 70 kätekõverduse eest aga sai näiteks t-särgi. Rääkisin veel pool oma Study Halli tundi selle kutiga juttu, muidugi olin ainuke tüdruk seltskonnas, aga ülihuvitav oli vestelda temaga. Ta on nii paljudes riikides käinud ja ta isegi teadis, kus Eesti on!! Veel näitas ta mulle oma armi käe peal, mille ta sai, kui teda kätte tulistati. Lisaks sellele on ta veel kaks korda "õhku lennanud". Päris karm, aga jah, palgad on neil tõesti head :D. Ta ütles mulle, et peaksin ka US Armyga liituma, saaksin kohe kodakondsuse, aga jätan siiski vahele selle ettevõtmise. Jakele näiteks rääkis ta seda, et kui ta hetkel teeb ära mingid katsed ja paar korda aastas veedab nädala aega kusagil nende baasis, siis on tal võimalik saada kogu järgneva õppeaasta selle eest 300$ kuus. Pole üldse paha pakkumine. 

Üleüldse millegipärast leian, et siinsete inimestega rääkimine on väga huvitav. Näiteks treenib üks eratreener hetkel ühte poissi, kes mõned mängud tagasi sai ajukahjustuse. (Mängib Ameerika jalgpalli.) Nimelt lendas ta aju vastu koljut ning nüüd nad treenivad ning vaatavad kas ta saab endiselt edasi mängida ning kas ta keha toimib olukordades õigesti. 
Vähemalt kahel tüdrukul minu inglise keele klassis on üks vanem, kellel on vähk või kasvaja. Ühel neist tüdrukutest on näol punane laik, mis tegelikult on põhimõtteliselt veresoonte kogum vms. Ehk siis, kui keegi peaks teda näkku lööma, siis see lõhkeb ning ta sureb verekaotusesse. Täna kandis ta näiteks sellist t-särki koolis, millel oli peal "Keep calm it's just a birthmark." 
Veel rääkisin täna Luke'ga, kes on võrkpalli tüdrukute pallipoiss, kuidagi tuli jutuks, et tegelikult ta on Ridgedales esimest aastat, ennem käis River Valley's ning tegeles Ameerika jalgpalli ja maadlusega ning tal on 5 korda olnud ajupõrutus ja ta ei saa enam spordiga niimoodi tegeleda. 

See lihtsalt hämmastab mind, kui tihti ma mõtlen inimesele peale vaadates, et tema elu on kindlasti üsna perfektne, teadmata, mida nad tegelikult läbi elanud on. Mul on hea meel, et selline mõtteviis on vaikselt muutumas. 



Neljapäeval chillisime Zaciga meie juures. Vaatasime Sponge Bobi ja värki, chill. 

Reedel oli jalkakuttidel away game. Zaci ema tuli järgi mulle ning viis mind nende juurde. See aasta Zac küll ei mängi, aga kuna Jake mängib, siis käib nende pere ikkagi kõiki mänge vaatamas, niiet Zaci ema ütles, et võin alati nendega mänge vaatamas käia. (Miks see eesti keel nii imelikult kõlab? ) Sõitsime Zaci, Haylee, Arielle'i ning Haleyga mängule, tüdrukud pidevalt muretsesid, et nad ehmatavad mu ära, kuna vähemalt minu koolis kuulavad enamus õpilasi sellist väga dirty'de sõnadega räppi. 

Mängul saime ainult esimese poolaja ära vaadata, sest megaaaaaalt hakkas sadama, õnneks võttis Zaci ema vihmavarje kaasa ning kuna ma olen ikkagi tüdruk, siis anti meile Zaciga ka üks, see vihm oli lihtsalt väga väga hull ikka, pärast olime kõik märjad. Cheerleaderitest oli eriti kahju, kuigi neile anti veidrad valged vihmakeebid selga. Kõige veidram oli, kui terve cheerleaderite tiim koos treeneriga(meie kooli sekretär) lihtsalt passisid meid ning nad ei kavatsenudki lõpetada, päris imelik oli :D. 

Poolaega lükati edasi ning lõpuks katkestati üldse mäng, väga äge torm tuli, taevas oli süsimust ja välku lõi. Amazing! Lõpuks hakkasime ära sõitma, olime 5 minutit sõitnud ja saime teada, et mäng ikkagi jätkub. Sõitsime tagasi ja kui kohale jõudsime, siis teatati, et mäng lükkub ikkagi homse peale. Oeh. 

Sõitsime tagasi kooli juurde ja ootasime kusagil pool tundi Jake, kes on Zaci vend ning mängib jalkat. Peale seda läksime kuttide juurde ning seal ootasid meid hiigelsuured pizzad, nomnom. Hiljem viskas Haylee mind koju. 

Random fakt, Zaci ema arvab, et ma olen gorgeous, nii armas. Ta ema on üldse megalahe. 




Laupäeval oli mul kodus meeletu draama. Skypesin ema ja õega ning mõtlesin just jooksma minna, tahtsin alumisele korrusele minna, kui Marissa tuli üles ja ütles, et ära mine alla. Ta hakkas asju pakkima ja ütles, et ta kolib välja. Ma teadsin juba varem, et ta ei taha elada hostemaga koos, aga sellist asja polnud varem olnud. Alguses mõtlesin, et ta kavatseb homme tagasi tulla, aga ta ütles, et ta ei pruugigi tagasi tulla. Ma hakkasin muidugi meeletult nutma ning siis me lihtsalt nutsime koos. Tal oli vanematega suur tüli, millest ma siia täpsemalt ei hakka kirjutama, aga ma olen igati Marissa poolel, mu host vanematel on lihtsalt palju veidraid reegleid. Järsku ütles hostema mulle, et kuna politsei tuleb siia, siis mind saadetakse tema sõbrannaga, Suega, Walmartisse. No tere hommikust. Igatahes politsei kutsuti sp, et Marissa ei kuulanud vanemate sõna, üsna rumal minu meelest. Mida see politsei talle siis rääkis? Põhimõtteliselt seda, et ta kas jääb siia elama või on tal võimalus minna noortevanglasse. Ainult Ameerikas on sellised asjad vist võimalikud. Kui mina Walmartist tagasi tulin, olid asjad juba lahenenud ja õhkkond parem. 

Rääkisime hostemaga ning peale seda võisin kodust ära minna ehk läksin Zaci juurde. Mängisime xboxi ja kuulasime tema kirjutatud laule, mille Futuristic on plaadile laulnud. Veits awesome. Hiljem liitusid Haley, Jake, Arielle ning Chris ka. 
Zaci ema viis mu Brooke juurde ning meil pidi filmiõhtu toimuma seal, kuigi filmi vaatamiseni me kunagi ei jõudnudki. Rääkisime juttu ja sõime koos Brooke, Darby, Bryce, Willi ning ühe kutiga veel, kelle nime ma ei mäleta. Magama saime alles päris hilja. 


Hommikul pidime vara tõusma, et kirikusse minna, taaskord uus kirik. Täitsa naljakas oli sinna minna, sest meid oli umbes 10 inimest Ridgedalest. Iseenesest oli päris hea, teadsin isegi kahte laulu, mida seal lauldi. Peale kirikut läksime Taco Belli sööma, polnud midagi väga head minu meelest, samas mitte ka kõige hullem toit. Viisime Brooke autokooli ning ta ema tõi koju meid Darbyga. 


Õhtul tuli Marissal ja Levil tahtmine minna kinno, niiet Zac tuli meile ja esmalt mängisime xboxi, naljakas kuidas kõik kaasa elasid ja kiljusid, karjusid. Oli fun. Seejärel liikusime Subwaysse mis oli taaskord omamoodi koomiine. Nägime veel tuttavaid ka kinos, mis on väga üllatav, sest see kino on reaalselt surnud. Tegelikult tahtsime teist filmi vaatama minna, kuid vaatasime aegu valesti ja seda polnudki veel kinos, seega valisime "Riddick'i", olin täiesti veendunud, et mulle see film ei meeldi ja nii see oligi. Imelik asi oli see. 
Tüüpiline Marioni kinosaal, algul olime me esimesed inimesed seal, niiet kutid hakkasid lollitama, tantsima  ja üksteisele komme suhu viskama seal. 
Peale filmi oli õues juba väga külm, +15 kraadi, kell oli kusagil 9.


Koolis on meil see nädal Spirit Week ning iga päev on eraldi teema, mida peaks kandma. Tahaks ka iga päev vastavalt riietuda, aga mul tõesti pole siin riideid, väga tahaks juba shoppama minna. 
Esmaspäev oli Camo/Country Day. 
Teisipäev - Nerd Day. Jake ja Haley nägid ülivinged lihtsalt välja, taaskord kahju, et ma kaamerat koolis kaasas tassida ei saa, nutitelefon kulus ära. Mu treener ja inglise keele õpetaja nägi ka superkoomiline välja, kandis kassidega särke, punupatse ning ta oli isegi vetsupaberi endale talla alla kleepinud. 
Kolmapäev- Decade Day
Neljapäeva ja reede kohta pole kindel, reedel tuleb vist koolivärve( ehk punane ja sinine) kanda. 


Hostvanemad lähevad nädalavahetuseks ärireisile Californiasse. Ise veedan vahepealse aja Brooke ning Darby juures. Neljapäeval on meil koolis võrgumäng ning bon fire. Reedel on homecomingu jalkamäng ning laupäeval on homecoming dance, peale seda liigume teatud inimestega Darby juurde bon firele. 


Veel üks random fakt, Marissa ja Levi peavad mu kõrval veesõda, sest üksteise peale on lahe vett välja pursata. 
A mu hostisa pritsis mind ükspäev piimaga, sest tema meelest on see naljakas, mida iganes :D


No comments:

Post a Comment