Wednesday 2 October 2013

Homecoming

Kuidagi aina vaevalisemaks jääb see blogi kirjutamine, kuid käige mulle ikka pinda, et kirjutaksin, peale vahetusaastat on endal ka nii hea lugeda, kurb ilmselt ka, aga siiski. 

Neljapäeval toimus viimase tunni ajal pep rally, mis oli mingisugune kaasaelamine meie jalgpalli tiimile, üldiselt meie jalkatiim on ülihalb, niiet inimesed polnud väga entusiastlikud. Samuti toimus selline asi, et päeva jooksul oli  igal cheerleaderil kolm paela ning nad ei tohtinud rääkida, kui nad aga rääkisid, sai teine inimene ühe paela endale ning sellega koos ka õiguse üks pirukas hiljem sellele cheerleaderile näkku virutada. Üldiselt toimus see kõik üritus liiga kaugel ning väga ei olnud midagi näha. Päris lahe etteaste oli ka cheerleaderitelt, kui kõik tuled võimlas ära kustutati ning nad kandsid neoonpaelu igal pool, niiet need paelad olidki ainsad asjad, mida näha oli, pilte kahjuks sellest pole. Keegi polnud väga vaimustuses millegipärast, hiljem kuulsin, et see oli juba kolmas aasta, kui nad sama asja tegid. 
Peale kooli toimus koolis järjekordne võrkpallimäng, Varsity tiim isegi võitis. Järgnes bon fire, kus teatati homecomingu king - Andrew. 

Reedel toimus viimase tunni ajal homecoming courti tutvustamine ehk kõik tüdrukud juhatati poiste käevangus sisse ning nad kõik olid kleitides, soengud peas ning meigitud. Muud väga erilist ei toimunudki. 

Reedese mängu kaotasid meie rocketid väga haledalt. Päris külm oli juba ka õhtul, kusagil 12 kraadi ringis. Aitasin taaskord cotton candy't teha, seekord tuli juba päris hästi välja ka. 




Meie kooli tiim

 Laney 

 Brooklynn 




Meie homecoming queen - Katie 



bioloogia tunni random faktid: 
Seal tunnis saab alati nalja, meid on ainult 6 tükki ning seltskond on superlahe, st ka õpetaja. Ükspäev küsis Preston õpetajalt: "Do you like Sandra more than me?" "Yes." Hayden: "What about me, do you like Sandra more than me?" "Yes." Mulle meeldib Mr.Wycoff ka. 

Üks päev Hayden muudkui kutsus õpetajat "dude" ning see oli ülinaljakas, sest õpetaja üritas talle selgeks teha, et ta pole "dude".

Ilmselgelt kuulub kõige lahedama õppejõu tiitel talle, kui ta teeb powerpoint show teemal "Why is carbon considered as a tramp" ning seal olid pildid esmalt batuudist, et mitte sellist tüüpi tramp.. ning seejärel pildid Miley Cyrusest vmas'ilt ning juures oli tekst, et seda tüüpi tramp.. Olime inimestega krampides taaskord. 

*Brooke üritas ükspäev mu blogi lugeda, ma ei suutnud naermist lõpetada, see oli nii koomiline. Lisaks tahtis ta, et ma mõne eestlasega skypeksin, kuid kõik magasid. *



Ja nüüd homecomingust. Laupäeva hommikul kella 9 paiku tuli Adam(tüdruku nimi muideks, mida mina pidevalt valesti hääldan) meile Brookega järgi, nimelt ööbisin tema juures ning läksime salongi, et endale soengud lasta teha. Kõigepealt aga pidi Adam minema bowlingut mängima, see on ka üks spordialadest meie koolis. See saal oli üsna vana ning seal oli äärmiselt igav oodata 3 mängu, niiet käisime Brookega vahepeal väljas jalutamas. Sattusime ühte kohvipoe taolisesse kohta, kus lõhnas imeliselt ning müüdi igasugu asju, näiteks ostsin peanut butteri ja šokolaadi maitselise pulga, šokolaadiga kaotud marshmellowi ning jelly beanse, mida oli tõesti igasuguseid maitseid, mida sa ette võid kujutada, nt margarita, mojito, buttered popcorn, cotton candy jne. Ostsin sealt bowlingust chicken sandwitchi ka, mis tähendas seda, et sain mingisuguse burgeri, kus vahel oli kanamass, usa stiilis võileivad siiski. 

Kui jõudsime juba salongi ette, siis nägime kuidas üks vana naine teed ületas ning järsku ta lihtsalt kukkus, see oli nii jube, kõik jooksid aitama. Õnneks tal midagi hullu viga polnud, aga mu veretaluvus osutus küll üsna nullilähedaseks. 


Istusime seal salongis paar tundi ning saime oma soengud valmis, kõik olid üsna rahul, sõitsime tagasi Brooke juurde ning mina, Brooke ja Darby sättisime end valmis seal, Brooke õde Brittany tegi meile meigi ning kella 4 aeg tuli Zaci ema järgi mulle. Läksime pildistama ta venna Jake'i, tema tüdruku Haley'ga, Hailee&Prestoniga, Arielle&Chrisiga ning Mercedese ning tema date'ga. Peale seda läksime Iron Chef'i sööma. Toit oli imeline, see tehti kohe meie silme all valmis ka, vahepeal olid leegid väga suured, igati efektne show oli. Lõpuks tuli kuttidel idee, et kuna Darbyl oli neljapäeval sünnipäev, siis peaks talle sealt sünnipäeva üllatuse tellima. Seega pidi Darby keset restorani nende töötajatega koos chicken dance'i tantsima ning nemad laulsid talle, ta oli üsna pahane, aga hiljem oli kõik korras. 
Söömas läks kuidagi väga kiiresti ning jõudsime kooli veidi ennem kui nad võimlauksed avasid. 

Iseenesest oli kujundusega palju vaeva nähtud, võimla nägi vinge välja, kuid sellegipoolest oli see tantsimise osa kohutav. Kui õpetajad esmaspäeval küsisid, kuidas mulle homecoming meeldis, oli mu vastus igakord üsna sama: " Do you want me to be honest?" "Hmm, yes." "Well, it was like you were having group sex with 20 other people, who were dancing in your circle." Hoolimata sellest, et nii mõndagi neist pani selline otsekohene vastus muigama, olid nad kõik tegelikult minuga nõus. Rääkides teiste võpidega polnud kõikides koolides homecoming väga hull, minu koolis oli see ikka väga hull. Brooke, kes kolis siia alles paar kuud tagasi, ütles ka, et Celinas, kus ta ennem elas, nad reaalselt ka tantsisid, mitte ei hõõrunud end ainult vastu oma date. Mõned sõbrad olid minuga nõus, kuid enamuse jaoks on see igati normaalne ja paljud rääkisid mulle, et meie koolis on lood veel head. Harding- meie linna suurim kool, seal pidid inimesed peale homecomingut massiliselt kondoome põrandalt korjama. Vahepeal oli ka paar sellist tantsu, kus kõik tegid samu liigutusi, see oli päris lõbus, slow dance' oli ka paar laulu. Üsna alguses juhtus midagi kõlaritega, niiet muusika peatati ning see viga parandati kuskil 7 minutiga. 

Niiet üldkokkuvõttes mulle meeldis kogu see dressing up pool, kuid "tantsimine" oli küll üsna mõttetu. Prom pidi veel hullem olema, lihtsalt tüdrukud kannavad koledaid pikki maani kleite, eestist ei kanna sul keegi selliseid kleite. Aga prom on alles kevadel, niiet ilmselt avastan end ühel hetkel ikkagi sinna minemas. Tri-Riversis toimub prom ainult iga teine aasta. Ütlesin Zacile, et võin temaga minna sinna küll, aga peale homecomingut olen küll väga kindel, et ei kavatse sinna ronida, seda enam, et ma ei tea kedagi tema koolist. 


Peale tantsu käisime Brooke juurest läbi, võtsime oma asjad, vahetasime riided ning läksime Darby juurde. Mina, Brooke, Darby, Zac, Preston ning Maddie, millalgi otsustasid osad, et neil on kõht tühi ning käisid Taco Bellis. Üritasime veel öösel tüdrukutega filmi vaadata, aga jäime üsna ruttu magama. 




Brittany imelised pildistamisoskused.. 
Andy-Brooke-mina-Zac

Seal tegime pilte - Marion Ohio University 



Arielle- Haley

Arielle&Chris, Haley&Jake, mina&Zac, Mercedes&tema date



Zaci 4 aastane nõbu Gabe,  kes on maailma suurim paharett, aga ta arvab, et ma olen ilus ning seega tema tüdruk. Lapsed :D.



 Anna Mariega 







Pühapäeval viis Jason(Brooke kasuisa) mind kombainiga sõitma, kuna ta töötab põllumajanduse alal, see oli isegi päris lahe. Need masinad olid lihtsalt hiiglaslikud ja ülimugavad ning vaiksed, kabiinis on neil raadio ja osadel isegi wifi. Need masinad sõidavad GPSi järgi mööda põlde kogu sirge ning juhi ülesanne on masin ainult ümber pöörata ning kiirust jälgida. See juht Rick oli üsna jutukas inimene, niiet sõit oli põnev, sain tema elu kohta huvitavaid asju teada ning taaskord avastan iga päevaga kui huvitavad inimesed ikka on. 

Hiljem käisime Jasoniga tema dirtbike'ga naabrite juures ning tõime õunu. Naljakas, tegime kõik koos süüa ja applepie'd ka. Hästi tore nädalavahetus oli tegelikult. Hostvanemad käisid vahepeal äri asjus Californias ning tõid mulle sealt võtmehoidja, kuna ma t-särke ei kanna, Marissa sai t-särgi. See oli isegi päris lahe pluus tegelikult, mille ta sai. 

Mulle meeldib USA juures see, et kuidagi väga lihtne on olla sina ise, lihtne on öelda välja, mida sa mõtled ning lihtne on suhelda. Kuigi tõepoolest, sellega tuleb olla väga ettevaatlik, kellele sa mida räägid, tihtipeale kuuled midagi kellegi kolmanda isiku käest, mida mõnele sõbrale öelnud oled. Pole mingid suured saladused olnud, aga asi on lihtsalt põhimõttes minu jaoks. 



Taaskord paar näidet, kuidas me tegelikult ikka absoluutselt ei tea, mis teise inimese elus võib parajasti toimuda, või millega ta minevikus kokku on pidanud puutuma. Näiteks üks sõber, sain teada, et ta isa on mõrvar ning vangis, see pole kindlasti mitte kõige lihtsam asi, millega igapäevaselt toime tulla, aga ma ei oleks kunagi osanud isegi arvata, et ta millegi sellisega hakkama peab saama.
Täna ühes tunnis sai Dory teada, et tema kasuisa on Adami nõbu ning siis ütles ta, et see sama mees pandi vangi eile, sest ta oli Dory emaga väga vägivaldne olnud, täpsemaid detaile pole ehk vaja. Elu käib ja draamat jätkub. 

Üks hästi tore tüdruk on veel koolis, kellega mul on paar tundi koos ning ma tean, et ta on narkootikumidega seotud, ma tean, et ta tahab lõpetada, aga sõltuvused pole just asjad, millest iseseisvalt päevapealt lahti suudaks öelda. Üldiselt puudub ta üle päeva koolist ning paar päeva tagasi lendas ta õe auto õhku, õnneks keegi viga ei saanud. Täna kodus olles ütles Marissa, et see sama tüdruk oli täna peale kooli autoõnnetuse teinud, ta auto on täiesti puruks. Inimeste elus toimub pidevalt nii crazysid asju lihtsalt. Isegi kui ma midagi muud väga palju ei oska teha, siis on nii hea minna ja lihtsalt kedagi kallistada nind neile meelde tuletada, et olen olemas nende jaoks. Eile õhtul tegin oma home-made browniesid ning võtsin neid sõpradele kooli kaasa. See tüdruk sai  ka 2 tükki ning ta oli üliõnnelik, et talle ka tõin neid. Naeratavad inimesed on ilusad. 


Üleüldse levis see jutt üle kooli päris ruttu, et ma tegin vägavägaväga häid browniesid, kõik olid vaimustuses. Hayden ja Preston suutsid ühele õpetajale jätte mulje, et nendes "Eesti browniedes" on sees ka kanep.. Õnneks minul selle õpetajaga tunde pole :D. 
Preston tahab, et ma talle selle retsepti inglise keelde tõlgiksin ning siis ta saab ka teha neid, lubasin, et tõlgin selle talle, kui ta mulle ka ühe brownie kooli toob. Lubas mulle palju tuua. 
Hostisa ütles ka, et: "I'm impressed, you can cook." Aa, mõni aeg tagasi tegin neile süüa ka, polnud planeeritud nii, aga lihtsalt juhtus, pasta tuunikala kastmega, niiet mitte midagi rasket. 



Hetkel ei kujuta oma elu ettegi kui peaksin järjekordse tavalise aasta Eestis veetma, ma olen selle ajaga siin nii palju õppinud ning eks näeb, mis need järgnevad 9 kuud toovad. 
Päikest teile, meil on päeval endiselt veel umbes +24 kraadi, kuid vaikselt hakkab juba sügis ka peale tulema. 




What does the fox say? Ma ei tea, kas see muusikavideo on Eestis ka nii populaarne, aga siin on see väga in hetkel. Kuulasime seda täna inglise keele tunnis ka, Ms. Mazza wasn't impressed, mind aga ajab see naerma, parajalt idiootne. Homecoming dance'l lasti ka seda laulu. 



Hetkel ei kujuta oma elu ettegi kui peaksin järjekordse tavalise aasta Eestis veetma, ma olen selle ajaga siin nii palju õppinud ning eks näeb, mis need järgnevad 9 kuud toovad. 
Päikest teile, meil on päeval endiselt veel umbes +24 kraadi, kuid vaikselt hakkab juba sügis ka peale tulema. 

No comments:

Post a Comment