Thursday 24 January 2013

Iga asja aeg ei ole kohe nüüd ja praegu

Hei!

Mõtlesin eile, et polegi ammu mõnda head raamatut lugenud, seega võiks seda teha. Käisin Keskraamatukogus ja vaatasin neid raamatuid, mis olid paigutatud riiulitesse, millel rippus silt "religioon", seal leidus muidugi igasuguseid veidraid teoseid, ala nagu "Jeesus läks Hollywoodi" ja selliseid, mille pealkiri oli umbes " Leiuta ise oma religioon". 
Suutsin sealt siiski ühe pealtnäha hea raamatu leida, Kennth E. Hagini poolt kirjutatud "Jumala plaani järgimine". 

Mõni teab, mõni ei tea, igatahes on mu põlvedel midagi viga, juba kuskil 4 aastat, mingi põletik + 10 muud asja. Vahelduva eduga on nad paremad( ehk ei valuta eriti) ja vahel valutavad pidevalt. Ma olen lasknud enda põlvede pärast palvetada päris mitmeid kordi. Suvel rääkis üks Inglismaalt päris pastor mulle, et alati Jumal ei tahagi koheselt tervendada, vahel võtab see aega. 
Kuna viimasel ajal on mu põlved jälle pidevalt valutama hakanud ja see on üsna häiriv ning ma tunnistan, et ma olen selle koha pealt ka kärsitu, ma pole suutnud näha kaugemale iseendast ja sellest probleemist, tahtsin ainult, et ma juba terve oleksin. Võimalikult ruttu. 
Tegelikult on ju Jumal suurem kui ükskõik milline meie probleem.  
Niiet ma olen paar päeva nüüd jälle palvetanud oma põlvede pärast ja mõelnud, et kas ma peaksin minema ja kellegagi koos palvetama või ei.

Kuidas siis Jumal seekord mu palvele vastas.. 

Täna alustasin selle raamatu lugemist ja seal oli üks vinge koht. Nimelt oli autori õel vähk ja ühe korra olid autori palved ta õe juba surmast päästnud. Kuid hoolimata sellest, et vend ta pärast ka hiljem jätkuvalt palvetas, suri ta õde siiski, olles vaid 55-aastane.
Millalgi hiljem prohveteeris üks naine raamatu autorile, et ta võetakse sügisel Vaimus Taevasse ja ta saab Jumalalt ilmutuse. See on siis see koht, kus autor räägibki kuidas ta kohtus Jeesuse ja oma õega Taevas. 

Esimene asi, mida mu õde mulle ütles, oli see: "Ken, ära seda nii raskelt üle ela, et sa ei saanud minu pärast usupalvet paluda. Selleks oli oma põhjus."(Ta ei öelnud mulle, milles põhjus seisnes.) 
Vahel ei ilmuta Jumal meile põhjust, miks mõned inimesed ei saa terveks. 5.Moosese 29:28 ütleb: "Varjatu kuulub Jehoovale"

Millegi pärast oli mu esimene reaktsioon naermine. See on nii imeline alati, kuidas Jumal palvetele vastab. Ju siis on sellel, et ma seda valu taluma pean piisavalt hea põhjus ning Jumal tahab seda minu kasuks kuidagi ära kasutada. Pean lihtsalt Teda usaldama :).
Isegi Koguja 3:1 on kirjas: Igale asjale on määratud aeg, ja aeg on igal tegevusel taeva all. 

Aga tõepoolest, iga asja aeg ei ole kohe nüüd ja praegu. 












No comments:

Post a Comment