Monday 6 January 2014

Family trip to Columbus Zoo

Ei mäleta enam, millal ma viimati nii lühikese aja tagant juba uue postituse avaldasin, kuid üritan edaspidigi tublim olla ning tihedamini? tihedamalt? kirjutada.

Laupäeva hommikul oli vennal Adamil ning pisikesel nõbul Prestonil korvpallimäng. Ilm oli mõnus, kusagil -8 kraadi, kuid kuna usakad väga üleriideid ei kanna, siis kõik vingusid, et niiiiii külm ilm on. Ega nad muidugi jala kuhugi minema ei pea ka, niiet sellessuhtes saan täiesti aru, isegi ei viitsi koguaeg enam jopet selga panna, kui vaid autoni vaja jalutada on. 



Isa oli üks kohtunikest. Adam paremal #2. 


Peale mänge tulid Bennethid( Angi, Randy, Emy ning Tory) ning Caitlyn meile ning peale endale saja kihi riiete selga ajamist hakkasime Columbus Zoo poole liikuma, eelkõige, et näha nende Christmas Lights programmi. 


Keskel Caitlyn ning paremal Brooklynn

Brooklynniga. 
(That awkward moment, kui mu telefon teeb paremaid pilte, kui mu kaamera.)

Mingi mõmmik tudus

Kate-Brooklynn-mina

Lõpuks nägime nende show ka ära, mängiti igasugust muusikat ning kõik tuled muutsid värvi jne. 
Paneks video ka ülesse sellest showst kui mu internet nii võimatult aeglane pole. 
Üks asi, mida ma kindlasti Eesti puhul rohkem hindama hakkan, on meie kiire internet. 
(Järgnevate piltide üleslaadimiseks, umbes 30 pilti, ootasin ma nt 2 tundi)





Üks maja, kus oli taaskasutamisest ning üleüldse prügist ja sellega seonduvatest probleemidest juttu. 





Parim kvaliteet. Teised ei olnud selle vastu, et nii külma ilmaga veel mingi metalllooma otsas istuda. 


Caitlyn-Tori-Brooklynn-mina
(Kõik on parajad lumememmed.)







 See sukelduja toitis neid kalu, päris lahe oli vaadata seda. 

See üks kala oli mu lemmik, sest ta nägi nii veider, aga samas vinge välja. Eriline. 
Muideks minihaid olid ka selles akvaariumis. 

Ei mäleta enam kuidas neid olevusi kutsuti, aga ülichillid tegelased tundusid. Teised naersid mu üle jälle, kuna ma ütlesin, et: "I think they look like big floating sausages."


Osad raid olid lausa üle 1,5meetri suurused, üsna hirmuäratavad tegelased. 


Kiivi/Kiwi, naljakas, et ma ikka veel mäletan, kui 3ndas? klassis temast referaadi tegin, eks ta üks huvitav lennuvõimetu lind ole. 

 Jällegi sai mingit külmaverelist madu ka paitatud. 

Jaa, suht close enough.. või siiski mitte.. 


Pühapäeva hommikul võtsid Brooke ja ta ema mu peale ning sõitsime kirikusse. Family Life Church. 
Polnud varem käinud seal kohas, aga meeldis väga. Väljast nägi see hoone välja üsna sarnane laohoonetele, selline suur ristküliku kujuline maja, plekiga kaetud seinad jne. Usa kirikud varieeruvad küll seinast seina. Mingeid sarnasusi tooksin 3D kogudusega, millegipärast meenutas kuidagi just seda kogudust. Vahepeal näidati ka videotunnistusi ning videosid, niiet no, nagu Eestiski. Kui pastor juba laval oli ja rääkis, siis vahepeal ta tantsis umbes pool minutit, tegi igasuguseid Michael Jacksoni liigutusi ning päris huvitav oli. Iseenesest jäin hästi rahule, siiamaani raudselt kõige rohkem meeldinud kirik on see. 


January is vision month, seepärast ka vastav kujundus. 





Onoorte talvelaager 2014 video, kõige armsam üllatus oli endki nende videost leida :)
Üldse olin ma väga krampis nende talvelaagri videote pärast, nii palju naerda sai ning ei jõua juba seda päris Talvelaager 2014 videot ära oodata :).

No comments:

Post a Comment