Thursday 28 March 2013

Muutused

Pole ammu kirjutanud siia, pidevalt on kiire ja pole justkui blogi jaoks aega olnud. 
Vahepeal olen endale kodugrupi leidnud, mille üle mul on hullult hea meel. Päris kaua olen juba sobivat kodugruppi otsinud tegelikult. 
Veel käisime vaheajal sõpradega Saaremaal laagris. Jumal ületas täiega mu ootused selle laagri suhtes. Tema ligiolu muudab lihtsalt kõik väga palju paremaks. Ta on lihtsalt nii võimas ja samas nii hooliv ja armastav, oeh, Ta on lihtsalt nii täiuslik. 

Üks ülivinge asi on veel juhtunud. Nimelt, ma veedan oma järgmise õppeaasta USAs vahetusõpilasena ning nüüdseks on mulle pere leitud, jee! Rääkida pole me eriti kahjuks jõudnud, sest hetkel on nad Floridas puhkamas ning ajavahe tõttu pole lihtne leida aega, kus kõigil oleks mugav chatida. Aga ma usun, et varsti saan nendega pikemalt ka vestleda. 
Plaan on, et teen endale USA jaoks eraldi blogi, sheerin siis seda linki kunagi siis facebookis ka. Varsti peaks sinna ka esimene postitus ilmuma. 

Sirvides mu hostvanemate facebooki kontol olevaid pilte, videosid ja muud infot avastasin sellise fakti, või no vähemalt facebook ütleb, et nende religious view'iks on märgitud christians. Selle üle on mul täiega hea meel. Leidsin nende koguduse kodulehe ka, aga see koduleht oli väheinformatiivne mu jaoks. 

Igatahes vaadates kõiki neid pilte ja asju hakkab mulle vaikselt kohale jõudma, et ma reaalselt veedangi augusti keskpaigast juuni või juulini oma elu USAs. Varem pole see mõte kunagi hirmutavana tundunud, aga nüüd korraks tundus, kuna kõik ju muutub. 
Sirvisin nende ülesriputatud videosid edasi ning leidsin ühe, kus üks kohaliku koguduse bänd laulis Chris Tomlini - Our God lugu.

Seda kuuldes sain ma aru, et kõik muu võib ju muutuda, aga vähemalt on mul Jumal, kes ei muutu kunagi. ( "I am the LORD, and I do not change. Malachi 3:6)

Mul on Jumal, kes ei valeta ega murra oma lubadusi. (God is not human, that he should lie, not a human being, that he should change his mind. Does he speak and then not act? Does he promise and not fulfill? Numbers 23:19)

Mul on Jumal, kes on öeldnud, et ta ei hülga mind kunagi. (because God has said, "Never will I leave you; never will I forsake you." - Hewbres 13:5
Be strong and courageous. Do not be afraid or terrified because of them, for the Lord your God goes with you; He will never leave nor forsake you." - Deuteronomy 31:6)  

Ma tahan veelgi enam hoida kinni Tema lubadustest, mida ma tean olevat tõde. Ka siis, kui kõik muu muutub, tean ma, et ma saan panna oma lootuse Jeesusele ja Ta ei vea mind alt. 

Ka siis, kui mulle võib tunduda, et ma olen täiesti üksi, isegi mitte siis pole tegelikult mu Jumal mind jätnud. 
Vot täpselt nii vinge ongi minu Jumal!





No comments:

Post a Comment